וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת יוניליוור תוזיל חלק ממוצריה ב-10%

אורה קורן

10.10.2011 / 18:15

חברת יוניליוור, תשלובת המשווקת מוצרים רבים, ביניהם תלמה, קנור, בדין ועוד, הודיעה כי תוזיל מגוון של מוצרים בכ-10%. לדברי החברה, הצעד נעשה בתגובה למחאה החברתית

חברת יוניליוור הודיעה היום (שני) על הוזלה של 22 מוצרי יסוד בכ-10%. הנהלת יוניליוור הודיעה, כי לאחר בחינה מעמיקה של מצב המשק והמחאה הציבורית בתקופה האחרונה ובהמשך להידברות עם נציגי אגודת הסטודנטים, תוזיל את מחיריהם של מגוון מוצרים. בנוסף, תמשיך יוניליוור את מבצעי החג על דגני בוקר עד סוף השנה. הוזלת המחיר הקמעוני תכנס לתוקפה כבר בימים הקרובים.

בעקבות ההוזלה, יופחתו מחיריהם של 22 מוצרים מובילים מתוצרת החברה, בשיעור של עד 10%. ההוזלה תחול על: מרגרינה בלו בנד, מיונז וחרדל תלמה, אבקת מרק דגש, קונפיטורות 778, סירופים ועזרי אפייה תחת מותג אפיכל.

אנג'לו טרוקיה, יו"ר ומנכ"ל יוניליוור ישראל, אמר בתגובה כי "אנו קוראים לכלל הגורמים הרלוונטיים - לרבות רשתות שיווק והגורמים הרגולטורים, להתכנס בהקדם למציאת הדרכים שיביאו לפתרון כולל לטובת הצרכנים ולטובת ענף המזון בישראל".

אורי רשטיק, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת ת"א אמר בתגובה להודעת יוניליוור, כי "אין ספק, שיש עוד כברת דרך ארוכה ללכת, אבל היום הושג הישג צרכני נוסף, שמצטרף להורדות המחירים עליהן הכריזו חברות אחרות. אנו שמחים על כך שחברת יוניליוור האזינה לקולות הציבור ופעלה בתבונה כאשר היא החברה הראשונה שמורידה מחירים במוצרים אשר אינם מתחום החלב וכשלא מרחף מעליה איום.

"סל הקניות של המשפחה הישראלית הממוצעת הוזל בשבועות האחרונים בצורה מרשימה, בזכות העובדה שבפעם הראשונה, אזרחי מדינת ישראל עמדו על זכויותיהם הצרכניות והבהירו לחברות כי יינזקו כלכלית אם לא יורידו מחירים. הסטודנטים בת"א ובארץ כולה, מהווים את ראש החץ של המאבק החשוב הזה, כך היה עד עכשיו וכך יהיה גם בהמשך הדרך. אנחנו שוקלים בימים הקרובים את צעדנו מול החברות האחרות שקיבלו מאיתנו את מכתבי המחאה שלנו", אמר רשטיק.

איציק אלרוב, מראשי מחאת הקוטג' אמר בתגובה: "אנו מברכים על עוד הישג שמגיע לצרכנים. יחד עם זאת, הישראלים החדשים נחושים לפעול להורדת מחירים גורפת בכל שוק המזון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully