וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הרכבת הקלה פתחו בשביתה ללא הגבלת זמן

אבי בר-אלי

16.10.2011 / 9:00

העובדים מוחים בעיקר על כוונת החברה להעבירם להיות מועסקים על ידי אגד. הנהלת הרכבת: "השבתה בימי חול המועד היא מעשה בריונות"

עובדי הרכבת הקלה בירושלים שובתים החל מהבוקר במחאה על הכוונה להעביר את החברה לידי אגד. בהנהלת הרכבת הקלה טוענים כי השבתת השירות בימי חול המועד היא "מעשה ביריונות". בהנהלה טוענים כי בחודשים האחרונים נערך משא ומתן בין חברת ההפעלה של הרכבת הקלה בירושלים - קונקס ירושלים - לבין ועד העובדים ונציגי ההסתדרות הכללית ואף הושגה התקדמות.

בהנהלה טוענים כי העובדים קיבלו בונוס כספי בעקבות תחילת עבודתה של הרכבת ושורה של הטבות, בהן הוצאות נסיעה לעובדים, למרות שהסעת העובדים מתבצעת על חשבון החברה.

סמנכ"ל חברת ההפעלה של הרכבת הקלה, מר תומר בס, אמר כי "ההכרזה על השבתת פעילותה של הרכבת הקלה, ללא התראה מראש ובמיוחד במהלך חול המועד, מהווה מעשה בריונות כלפי ציבור לקוחותיה של הרכבת הקלה בירושלים. אין כל הצדקה לפעילות של השבתה מצד עובדים בחברה ולכן אנחנו רואים צעד זה בחומרה. אני מצפה מנציגי ההסתדרות הכללית לנהוג באחריות כלפי העובדים וכלפי נוסעי הרכבת ולשנות את ההחלטה התמוהה".

לדבריו, "ישנה התקדמות רבה במשא ומתן, שלצערנו לא מדווחת לעובדים. הנהלת חברת ההפעלה הסכימה למרבית דרישות העובדים במסגרת הדיונים ואף יזמה את העלאת שכרם של העובדים, מבלי להמתין להשגת ההסכם הקיבוצי. בסופו של יום, ההנהלה והעובדים פועלים באותה המסגרת ולכן צר לי על ניסיונם של גורמים זרים לפגוע בשיתוף פעולה זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully