וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מכירת שופרסל: העובדים פתחו בשביתה

חיים ביאור

16.10.2011 / 16:33

עובדי שופרסל מתנגדים למכירת מניות החברה על ידי נוחי דנקנר וכעת הכריזו על שביתה. העובדים חוששים משינויים ארגוניים שיביאו לפיטורים

לאחר המכתב ששיגרו בסוף השבוע לנוחי דנקנר, מחריפים עובדי שופרסל את מאבקם בעסקת המכירה של רשת השיווק הגדולה בישראל. היום הכריזו העובדים על סכסוך עבודה.

במכתב שעותקים ממנו הועברו גם לידי יו"ר ההסתדרות עופר עיני וליו"ר האגף לאיגוד המקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן, ולמנהלי שופרסל אפי רוזנהויז וריצ'י האנטר, כתבה יו"ר הוועד הארצי של עובדי שופרסל, אריאלה סיסו: "נדהמתי, יחד עם כל עובדי שופרסל, מכך שחתמת על מזכר הבנות בנוגע למכירת השליטה בחברת שופרסל - למרות שבעבר אמרת בפני אלפים מעובדי הרשת כי לעולם לא תעזוב את הרשת, ולא משנה מה יהיה".

"הינני להודיעך כי עובדי שופרסל מתנגדים באופן מוחלט למכירת מניות החברה על ידך ולעזיבתך את הקונצרן. כיו"ר ועד העובדים לא אוכל לתת יד לדבר, וודאי שלא אעבור לסדר היום על כך שבמחי יד אחת החלטת למכור את מניות החברה - דבר שיביא להפקרת ציבור גדול של עובדים בידיים זרות".

עובדי שופרסל חוששים כי מכירת הרשת לידי גורמים אחרים תביא לגיבוש תכנית לשינוי מבני וארגוני ברשת, ולפיטורי מאות מהם. ראשי ההסתדרות כבר הבטיחו לוועד כי יפעלו להידברות עם ההנהלה וכי יאבקו נגד פיטורי עובדים, ככל שיהיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully