וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי'ס שוקלת הורדת דירוג האשראי של צרפת

18.10.2011 / 8:53

למרות אישור דירוג האשראי המושלם של צרפת הודיעה סוכנות הדירוג כי התחזית החיובית שסיפקה עלולה להשתנות בשלושת החודשים הקרובים

סוכנות דירוג האשראי מודי'ס הזהירה אתמול את צרפת כי היא עלולה לשקול הורדה של דירוג האשראי שלה, אם עלויות חילוצם של הבנקים ושל מדינות מוכות חוב בגוש היורו יכבידו יותר מדי על תקציבה.

מודי'ס אשררה את דירוג האשראי המושלם של צרפת (Aaa), והעניקה לה תחזית דירוג יציבה, אך הוסיפה כי היא עלולה להוריד את התחזית בשלושת החודשים הקרובים, מה שמאותת כי מודי'ס עלולה להוריד את הדירוג של הכלכלה השניה בגודלה בגוש היורו בשנתיים הקרובות.

ההתקדמות שעשתה צרפת ברפורמות תקציביות וכלכליות והתפתחויות פוטנציאליות בשווקים הפיננסיים או בכלכלה יילקחו בחשבון במסגרת חוות הדעת של מודי'ס על צרפת, אמרה הסוכנות. לדבריה, לצרפת יש פחות מרחב תמרון בענייניה הפיננסיים, מכפי שהיה בעת המשבר הכלכלי של 2008. צרפת עלולה להתמודד עם מספר אתגרים בחודשים הקרובים, כמו הצורך לספק תמיכה נוספת למדינות אירופיות או למערכת הבנקאית שלה.

"כדי שצרפת תמשיך לשמור על תחזית דירוג יציבה, היא תצטרך לשפר את מחויבותה המתמשכת ליישום הרפורמות הכלכליות והתקציביות הדרושות", אמרה מודי'ס, והוסיפה כי מדדי החוב של צרפת הם כיום הגרועים ביותר מבין המדינות המדורגות Aaa.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully