וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסם הכריזה על הוזלה של 35 מוצרי בסיס

אורה קורן

24.10.2011 / 15:26

בין המוצרים ניתן למצוא חלק ניכר ממוצרי הדגל של הקבוצה: קטשופ, שקדי מרק, פסטה, מרק עוף, קמח, פתי בר ורוטב סויה ונוספים. המנכ"ל גזי קפלן הודיע גם על שינוי מבנה השכר בחברה

קבוצת אסם הודיעה היום על הוזלת 35 מוצרי בסיס בשיעור שבין 5% ל-10% החל מ-1 בנובמבר. בין המוצרים ניתן למצוא חלק ניכר ממוצרי הדגל של הקבוצה: קטשופ, שקדי מרק, פסטה, מרק עוף, קמח, פתי בר ורוטב סויה ונוספים. מבין מוצרי החברות הבנות יוזלו ,בין היתר, מוצרי התירס של טבעול ואריזות 500 גרם של החומוס והטחינה של צבר.

ערב סוכות דרשו ראשי מחאת הקוטג' מאוסם, יוניליוור ושטראוס להוריד מחירים על שורת מוצרים, כך שסל המזון יוזל בכ-15%. להוזלה נוספת בשיעור דומה מצפים ראשי המחאה מרשתות השיווק.

במטרנה, תפעיל החברה את מודל ההנחות המקובל בארה"ב, שבמסגרתו יקבל כל קונה קופון של 5 שקלים לרכישת מוצרי מטרנה. הקופון יצורף ל-11 ממוצריה הנפוצים ביותר של החברה באריזות 700 גרם ובהם הסדרה החלבית (שלושה שלבים), מטרנה למהדרין (שלושה שלבים) ומטרנה Extra Care (שלושה שלבים). בדרך זו ייהנה הצרכן מהנחה בפועל של 5 שקלים לכל קופסא אותה הוא רוכש.

עם מסירת ההודעה אמר מנכ"ל הקבוצה, גזי קפלן, כי מאז פרוץ המחאה מתקיימים בקבוצה דיונים כיצד להיענות לרחשי לב הציבור ולהוביל מהלך שיסייע בהורדת מחיריהם של מוצרי המזון הבסיסיים בסל הצריכה הישראלי. בשלב ראשון, ביטלה אסם כבר ביולי את עליית המחירים שתוכננה במטרה להדביק את העלייה במחירי התשומות. בשלב השני, שעליו הודיעה היום, הרכיבה הקבוצה סל מוצרים הנמצא בכל בית בישראל ונוגעים במכנה המשותף הרחב ביותר של כלל הצרכנים.

קפלן הוסיף כי אסם ראתה עצמה תמיד כחברה ישראלית שורשית. לדבריו, בשנה הבאה תציין החברה את שנת ה-70 להיווסדה "ולכן בצד האתגרים שמציבה המחאה הציבורית רואה אסם לעצמה גם זכות גדולה לבצע מהלך שיש בו תרומה חברתית".

הורדת המחירים הינה מרכיב מרכזי בתוכנית החברתית של אסם שעליה הודיע מנכ"ל הקבוצה, גזי קפלן. תוכנית זו כוללת גם שינוי במבנה השכר בקבוצה המעסיקה כ-4,700 עובדים ולפיה החל מאפריל 2012 יוקפא שכר הבכירים בחברה והעודף שיווצר יועבר לטובת עובדי הקבוצה המשתכרים פחות מהשכר הממוצע במשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully