וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אסם: "אף אחד לא גוזל את הציבור"

25.10.2011 / 9:30

יום אחרי שאסם הודיעה על הוזלת מחירים של מוצרי בסיס, טוען מנכ"ל החברה גזי קפלן כי המחאה נגד המחירים מוגזמת. "יש עליהום מוגזם כלפי התעשיינים, אנחנו מדינה זולה מאוד"

"יש במה שקורה בארץ הרבה פופוליזם. אף אחד לא גוזל את הצרכן", כך אמר היום מנכ"ל אסם גזי קפלן.

בראיון לגלי צה"ל התייחס קפלן להורדת המחירים של 35 מוצרי בסיס עליה הכריזה אתמול אסם: "הבנו שמתחיל פה עידן חדש. בתקופה האחרונה ניסיתי ליזום מהלך כולל של תעשיית המזון וגורמי הסחר לתת פתרון ראוי יותר, וכשהבנו שזה לא יצליח, הורדנו מחירים. ההנחה היא תגובה שלנו למה שהצרכנים מצפים מאיתנו בעת הזאת. תפקידנו הוא להבין שהמציאות השתנתה".

באשר ליוקר מחירי תחליפי החלב לתינוקות, ציין קפלן כי "יש במה שקורה בארץ הרבה פופוליזם. במבחן המציאות, מאז פרשת רמדיה, התייקרו מוצרי מטרנה פחות מהתייקרות התשומות בתקופה הזאת. זה תחום עתיר בהשקעה ופיתוח. אף אחד לא גוזל את הצרכן.

אני קם בוקר בוקר, מסתכל על הראי ואומר לעצמי ולצרכנים: אסם מעדכנת את מחיריה בהתאם להתייקרות התשומות. אנחנו צריכים לשרת ציבור של צרכנים, וגם להבטיח ביטחון תעסוקתי ל-4,700 עובדים".

לדברי קפלן, יש עליהם מוגזם כלפי התעשיינים: "צריך לפתוח הכל לתחרות, לשחרר חסמים, לבטל מע"מ על מוצרי מזון בסיסיים, ולהפסיק הטלת רפש בתעשייה שלמה. אנחנו לא יקרים בכל המוצרים, אנחנו מדינה זולה מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • גזי קפלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully