וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי יום הפכפך: המסחר באחד העם ננעל בירידות

דרור רייך

25.10.2011 / 16:49

אחרי מספר שינויי מגמה במהלך יום המסחר השלישי של השבוע נסגרו המדדים בירידות. מדד ת"א 25 איבד 0.5% מערכו ואילו ת"א 100 ירד ב-0.2%

יום המסחר השלישי של השבוע נחתם בירידות והמדדים המובילים שינו מגמה כמה פעמים לאחר פתיחה חיובית: מדד ת"א 25 איבד 0.5%, מדד ת"א 100 השיל 0.2% מערכו. מדד מניות הבנקים ירד ב- 1.9% ומניות הנדל"ן ירד ב- 0.9%.

בגזרת המניות הבולטות במסחר - חברת התרופות טבע עלתה ב-2.5% עקב אישור של ה-FDA לגרסה גנרית של תרופת הזיפרקסה. חברת הביומד הישראלית פרוטליקס עלתה ב-6.4% על רקע מגעים לקבלת האישור המיוחל ממינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA). כמו כן, אלביט הדמיה של מוטי זיסר עלתה ב-16.4% בעקבות רכישה עצמית של אגרות חוב ופגישות עם מוסדיים.

בשוק הסולידי נרשמת מגמה חיובית. מדד התל בונד 20 הוסיף כ-0.13% לערכו, מדד תל בונד 40 עלה ב- 0.16% . באיגרות החוב הממשלתיות נרשמות עליות קלות בגלילים של עד 0.3% ובשחרים של עד 0.1%.

בינתיים, אירופה לא מצליחה להגיע להסכם וההחלטה על קרן החילוץ תידחה שוב. לפי מסמך של האיחוד האירופי שפורסם בבלומברג, מינוף נוסף של הקרן דורש שיחות עם משקיעים ומחר תתקיים פסגה נוספת בבריסל בה קצלרית גרמניה, אנג'לה מרקל תנסה לאשר את הרחבת הקרן במדינתה.

מניות בולטות במסחר

משרד הבריאות האמריקאי וה-FDA אישרו לשווק את הגרסות הגנריות הראשונות מטעם close טבע נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי לגרף ניתוח טכני טבע לתרופת זיפרקסה של חברת אלי לילי, המיועדת לטיפול בחולי סכיזופרניה ומכירותיה מוערכות על ידי אלי לילי ב-6 מיליארד דולר בשנה.

גילת , הנסחרת בבורסת הנאסד"ק ובתל אביב, מודיעה היום כי חברה הבת בבעלותה המלאה ספייסנט (Spacenet), ספקית של שירותי רשת מנוהלים הפועלת בארה"ב, נבחרה ע"י הרשת הקמעונאית קומברלנד פארמס (Cumberland Farms) לשדרוג ולניהול תשתיות התקשורת בכ-600 סניפי הרשת הפרוסים ב-11 מדינות.

חברת חלל תקשורת מוסיפה עוד לקוח לציבור לקוחות החברה מקבלי השירותים של הלווין עמוס 5, שטרם עלה לאוויר. החברה חתמה על הסכם לאספקת שירותי תקשורת לווינית באפריקה וינתנו באמצעות הלווין.

חברה בת של אורמת - אורמת אנדינה SA - זכתה בחמישה רישיונות חיפוש גיאותרמי במכרז שנערך בצ'ילה, כך על פי תוצאות המכרז שפירסם משרד האנרגיה של צ'ילה. החברה זכתה בכל חמשת המכרזים בהם השתתפה, ותבצע חיפושים באזורים ,Sollipulli, סאן חוזה 2, Aroma, Quinohuén, Marimar.

  • עוד באותו נושא:
  • אחד העם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully