וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוש יישאר יו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים

אורה קורן

26.10.2011 / 12:53

בישיבת חירום הוארכה כהונתו של שרגא ברוש כיו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים ללא הגבלת זמן. "לשכת התיאום החליטה שאין זה הזמן להחליף הנהגה"

לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים החליטה פה אחד בישיבת חירום שהתקיימה אמש (שלישי) להאריך לתקופה בלתי מוגבלת את כהונתו של שרגא ברוש כיו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים. עד כה כיהן נשיא התאחדות התעשיינים כיו"ר לשכת התיאום. ברוש צפוי לסיים תפקידו כנשיא ההתאחדות בינואר 2012.

קבוצת תעשיינים, בראשות דן פרופר, שניסתה להאריך את כהונתו של ברוש כנשיא התאחדות התעשיינים לא הצליחה לשנות את תקנון ההתאחדות לצורך זה, נוכח התנגדות חריפה מצד תעשיינים בפריפריה. ברוש אמר כי הוא אינו מתכוון להאריך כהונתו ובכוונתו לפרוש במועד המתוכנן.

כהונתו כנשיא ההתאחדות ונשיא לשכת התיאום כבר הוארכה פעם אחת, לפני שנה. לשכת התיאום היא ארגון הגג של המעסיקים במשק והתאחדות התעשיינים חברה בה. המינוי מציב את ברוש מעל נשיא התאחדות התעשיינים שייבחר, דוד ארצי או צביקה אורן.

בישיבת לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים, שאישרה את השינוי השתתפו דובי אמיתי, נשיא התאחדות האיכרים, עו"ד יהודה טלמון, נשיא להב, ניסים בובליל, נשיא התאחדות הקבלנים, עמי פדרמן, נשיא התאחדות המלונות ונשיאים נוספים.

אמיתי, שהוביל את השינוי אמר כי "לשכת התיאום החליטה שאין זה הזמן להחליף הנהגה, וזאת לאור התקופה הקשה שעוברת על המשק, לכן ללא קשר לזהות נשיא התאחדות התעשיינים הבא, החלטנו שהמינוי בשלב זה יהיה פרסונלי ושרגא ברוש יעמוד בראשנו. זוהי הצבעת אמון של כל הארגונים הכלכליים בברוש".

  • עוד באותו נושא:
  • שרגא ברוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully