וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת הסלולר של רמי לוי תתחיל לפעול בעוד חודש

אמיתי זיו

27.10.2011 / 8:48

הרשת הוירטואלית של איש העסקים צפויה לגבות מחיר של 20-25 אגורות על כל דקת שימוש ולא לדרוש התחייבות מלקוחותיה. בסניפי המכירה יימכרו גם מכשירי סלולר

מי שמחפש את רמי לוי ושאר עובדי ההנהלה של חברת "שיווק השקמה" שבבעלותו, יכול לחפש אותו במספר החדש שלו, שמתחיל בספרות 66-055. ל-TheMarker נודע כי חברת הסלולר הווירטואלית של רמי לוי, המתכננת בשורה אמיתית בתחום המחיר - דקת שיחה בחברה במחיר של 20-25 אגורות, אמורה להתחיל לפעול בעוד כחודש.

החברה החברה מתכוונת לא לדרוש התחייבות מהלקוחות ואף לא לגבות דמי שימוש חודשיים. לחברה היו קשיים טכנולוגיים להתחבר לרשת סלקום, אבל כעת החברות הגיעו להבנות וההתממשקות הסופית מתבצעת בימים אלה. החברה מתכוונת להקים מוקדי מכירות בשלב הראשון בסניפי רמי לוי (כ-20 סניפים בפרישה ארצית), ובימים אלה נציגי המכירות והשירות של החברה עוברים הדרכות אינטנסיביות.

החברה בחרה לה כסלוגן את הסיסמה: "זול להיות בקשר" ואתר החברה חושף כי החברה תמכור גם מכשירי טלפון. "ברשת רמי לוי ימכרו סוגים רבים של מכשירים סלולריים, החל ממכשירים זולים ופשוטים לתפעול, ועד סמארטפונים (טלפונים חכמים) מכל הסוגים", נכתב באתר. חברת רמי לוי תקשורת תהיה כפי הנראה החברה הווירטואלית הראשונה להשיק פעילות בשוק המקומי. החברה תשווק גם תוכניות פרי-פייד (ללקוחות כרטיסי החיוג) וגם תוכניות רגילות לחיוב כרטיסי אשראי. החברה תפנה בעיקר ללקוחות "קלים" המעוניינים בשיחות ובהודעות טקסט בלבד. מבחינת השוק המקומי, מדובר באיום על שלוש חברות הסלולר הגדולות בעיקר בסגמנט כרטיסי החיוג.

יש לזכור כי יהיה מי שיחזר גם אחרי הלקוחות הכבדים, בעיקר החברות מירס וגולן טלקום שיפנו לסגמנט הזה עם חבילות ללא הגבלה. מודל המפעילות הווירטואליות (MVNO) מאפשר לחברות חסרות תשתית להקים פעילות סלולר. רמי לוי חתם הסכם אירוח עם חברת פלאפון. מפעילות נוספות שצפויות להשיק פעילות הן Free וסלראן על גבי רשת פלאפון, אלון-סלולר על רשת פרטנר והום סנטר על רשת סלקום.

  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully