וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט בדרך לזינוק החד מזה 37 שנים

נמרוד הלפרן

28.10.2011 / 23:05

אחרי שהמסחר השבועי בבורסה האמריקנית נסגר בעליות שערים, נחתם רצף העליות הרצופות הארוך ביותר מאז ינואר. הדאו ג'ונס עלה ב-0.2% ואילו הנאסד"ק איבד 0.1%

בורסות וול סטריט השלימו את רצף העליות השבועי הארוך ביותר מאז ינואר, ונמצאות בדרכן לזינוק החודשי החד ביותר זה 37 שנים, לאחר שמנהיגי אירופה הגיעו להסכם על תוכנית לפתרון משבר החוב באירופה.

מדד דאו ג'ונס , אשר נסגר אתמול מעל לרמה של 12,000 נקודות בראשונה מאז אוגוסט, עלה ב-0.2%; מדד S&P 500 , אשר מחק אתמול את הירידות שרשם מתחילת 2011, נסגר בעליות קלות בדרכו לזינוק שבועי של כמעט 4% - שבוע חיובי רביעי ברציפות. המדד קפץ ב-14% מתחילת אוקטובר - ונמצא בדרכו לזינוק החודשי החד ביותר מאז שנת 1974. מדד נאסד"ק איבד 0.1%. שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נסגר בעליות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים - אשר נסגרה אתמול ברמתה הגבוהה ביותר מאז ראשית אוגוסט - ירדה ב-0.09% לרמה של 2.3%.

נתוני מקרו כלכליים שפורסמו היום בארה"ב הצביעו על עלייה מפתיעה בביטחון הצרכנים החודש, האצה בצריכה הפרטית בספטמבר, וירידת שיעור החיסכון האישי לרמתו הנמוכה ביותר זה כמעט ארבע שנים.

מדד ביטחון הצרכנים בארה"ב של ספקית המידע הפיננסי תומסון רויטרס ואוניברסיטת מישיגן עלה החודש לרמה של 60.9 נקודות לעומת 59.4 נקודות בספטמבר. תחזית הכלכלנים היתה לירידה של המדד לרמה של 58 נקודות. הנתונים שפורסמו היום היו הסופיים לחודש אוקטובר לאחר שנתונים ראשוניים הצביעו על ירידה של המדד לרמה של 57.5 נקודות.

מוקדם יותר היום מסר משרד המסחר האמריקאי כי הצריכה הפרטית בארה"ב גדלה בספטמבר ב-0.6% לאחר גידול של 0.2% בחודש הקודם. העלייה היתה בהתאם לתחזיות הכלכלנים. ההכנסה האישית גדלה בחודש שעבר ב-0.1% - פחות מתחזיות הכלכלנים לעלייה של 0.3% - לאחר ירידה של 0.1% באוגוסט. שיעור החיסכון האישי ירד בספטמבר ל-3.6% - רמתו הנמוכה ביותר מאז דצמבר 2007.

אתמול פורסמו בארה"ב נתוני מקרו כלכליים מהם עלה כי התוצר המקומי הגולמי (GDP) של ארה"ב צמח ברבעון השלישי של השנה היתה בקצב שנתי של 2.5% לעומת קצב של 1.3% ברבעון הקודם.

בחזית הדו"חות הכספיים: יצרנית השבבים AMD דיווחה אמש לאחר סגירת המסחר על רווח רבעוני של 97 מיליון דולר, או 13 סנט למניה - מעל לתחזית האנליסטים לרווח של 10 סנט למניה.

לאס וגאס סנדס , מפעילת בתי הקזינו שבראשה עומד המיליארדר שלדון אדלסון, דיווחה אמש לאחר סגירת המסחר על הכפלת רווחיה ברבעון השלישי של השנה לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת, הודות לצמיחה איתנה בפעילותה באסיה.

החברה רשמה ברבעון רווח של 354 מיליון דולר, או 44 סנט למניה, לעומת רווח של 168 מיליון דולר, או 21 סנט למניה, בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. בניכוי סעיפים חד פעמיים רשמה LVS רווח של 55 סנט למניה - מעל לתחזיות האנליסטים.

בשורה העליונה רשמה החברה בתקופה המדווחת הכנסות של 2.41 מיליארד דולר, צמיחה של 26% לעומת הרבעון השלישי של שנת 2010, ומעל לתחזיות האנליסטים.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully