וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייניץ ידחה העלאת הפרשת מעסיק לביטוח לאומי

מוטי בסוק

30.10.2011 / 8:52

למרות שהעלאת הפרשות המעסיקים לביטוח לאומי כלולה בדו"ח טרכטנברג, החליט שר האוצר יובל שטייניץ לדחות אותה בשנתיים. מדובר בחיסכון של 800 מיליון שרל למעסיקים

צעד מפתיע של שר האוצר, יובל שטייניץ. ערב ישיבת הממשלה היום, האמורה לאשר את פרק המס בדו"ח טרכטנברג, החליט שר האוצר, יובל שטייניץ, לדחות בשנתיים את העלאת הפרשות המעסיקים לביטוח הלאומי הכלולות בדו"ח. מדובר בחסכון של 400 מיליון שקל בשנה למעסיקים ובסך הכול חסכון של 800 מיליון שקל. שטייניץ דחה את פרסום החלטתו עד למוצאי שבת סמוך לחצות.

שר האוצר נימק את המהלך לאור המצב בשווקים, באירופה וארה"ב והמשך מחויבותו לתמיכה בתעשייה הישראלית. ביחס להפחתת המכסים, שגם היא כלולה בדו"ח טרכטנברג, שגם היא תבוצע לא בהתאם להמלצות דו"ח טרכטנברג, אמר שטייניץ, "היום אנחנו צועדים צעד חשוב נוסף להפחתת יוקר המחייה והקלה על הצרכן. החלטנו לשוב ולהוביל הפחתת מכסים, חלקם באופן מידי וחלקם באופן מדורג. זהו רק מרכיב אחד מתוך מספר צעדים שנקדם בתקופה הקרובה כדי לחזק את הצרכן הישראלי. עם זאת חשוב לנקוט צעדים אלו בזהירות ולאפשר לתעשייה ולשוק התעסוקה להסתגל לשינויים ולהתמודד מבעוד מועד עם המכסים המופחתים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully