וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכרו של עידן עופר בחברה לישראל: 300 אלף לשנה

שלי אפלברג

30.10.2011 / 15:38

שכרו של עידן עופר בדירקטוריון החברה לישראל עומד על 143,580 שקלים לשנה. בנוסף יקבל 5,521 שקל על כל ישיבה בה ישתתף. זהו הסכום המרבי המותר בחוק

ועדת הביקורת ודירקטוריון החברה לישראל אישרו לבעל השליטה עידן עופר גמול דירקטורים של 300 אלף שקל לשנה. לטענתם, השכר זהה למקובל עבור שאר הדירקטורים בחברה. 143,580 הינו השכר הגלובלי השנתי שמגיע לעופר עבור תפקידו כדריקטור. בעבור כל ישיבה יקבל עופר בנוסף 5,521 שקל - כאשר ממוצע הישיבות בחודש הינו שתיים, סך הכל מסתכם הסכום עבור הישיבות לכ-150 אלף שקל נוספים בשנה.

מדובר באישור של עסקה חריגה של חברה ציבורית שבשליטת הממשלה. עופר יהיה זכאי לגמול שנתי ולגמול השתתפות בישיבות בסכום המרבי האפשרי בהתאם לקבוע בחוק. עוד הוחלט לאשר את סיווגו של עידן עופר כדירקטור מומחה בעבור תקנות הגמול ולהקנות לו את תוספת המומחיות המותרת על פי חוק בגין כך.

בנימוקים להחלטה מציינים חברי ועדת הביקורת והדירקטורים בחברה כי הגמול שנקבע לעופר אינו עולה על הגמול הנמוך ביותר המשולם לדירקטור אחר בחברה ואינו עולה על הסכום המרבי שניתן לשלם לדירקטור חיצוני בהתאם לתקנות החברו. בהתחשב בתוספת המומחיות שלו.

הגמול של עופר זהה לגמול הדירקטורים הנהוג בחברה למעט היו"ר הזכאי לגמול שונה עקב הסכם העסקתו. מדיניות החברה קובעת כי כלל הדירקטורים יקבלו את גמול זהה ותנאים אחידים בעבור עבודתם בחברה. עוד ציינו כי חברי הדירקטוריון מעריכים את פועלו של עופר ואת מומחיותו הרבה בעיסוקי החברה. בשל כל הנימוקים נמצא ראוי וסביר לאשר את גמול הדירקטורים שנקבע פה אחד.

בהודעתם היום באתר הבורסה לא ציינו את גובה הגמול והפנו את המשקיעים לחפש ולנבור בהודעות עד למציאת ההודעה הרלוונטית לגובה הגמול.

  • עוד באותו נושא:
  • עידן עופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully