וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא סין: "אירופה יכולה להתמודד לבד עם המשבר"

31.10.2011 / 15:23

נשיא סין הו ג'ין טאו רמז במסיבת עיתונאים משותפת עם מקבילו האוסטרי כי סין לא תזדרז לסייע אקטיבית לאירופה. הדברים נאמרים ימים ספורים בלבד לפני פתיחת פסגת ה-G20 בצרפת

ימים אחדים לפני פתיחת פסגת ה-G20 בצרפת, הצפויה להתמקד במשבר החובות בגוש היורו, ניפק היום נשיא סין הו ג'ין טאו התבטאות שעשויה לרמז כי סין לא תזדרז לשמש צד אקטיבי בסיוע לאירופה.

ג'ין טאו אמר היום במסיבת עיתונאים משותפת לו ולמקבילו האוסטרי, שנערכה במסגרת ביקורו של נשיא סין באוסטריה, כי לאירופה יש הכלים והמשאבים להתגבר על הבעיות הכלכליות שלה. "אנחנו עוקבים אחר ההתפתחויות הכלכליות בתשומת לב רבה", אמר ג'ין טאו לכתבים. "אנחנו משוכנעים שלאירופה יש התבונה והיכולת להתגבר על הקשיים הנוכחיים".

סין כבר הביעה בעבר ביטחון ביכולתה של אירופה לשרוד את משבר החובות, אך לא הציעה עד כה באופן פומבי לרכוש אג"ח ממשלתי של מדינות גוש היורו. סוכנות הידיעות הסינית שינואה מסרה אמש כי מוטב לאירופה לא לצפות שסין תציל אותה, אם כי סין כן תהיה מוכנה לסייע במידה מסוימת.

סגן שר האוצר הסיני, ז'ו גואנג יאו, הנמיך ציפיות אמש כשאמר כי סין עדיין ממתינה, כמו כל העולם, שאירופה תספק פרטים חיוניים על קרן החילוץ, כיצד היא תפעל וכיצד תוכל להיות רווחית, לפני שסין תחליט אם להשתתף בחילוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully