וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון ארבלי מונה למנהל רשות המסים בפועל

לאחר שיהודה נסרדישי הודיע לשר האוצר כי אין בכוונתו להסכים להארכה נוספת של כהונתו כמנהל רשות המסים, הודיע יובל שטייניץ על מנויו הזמני של דורון ארבלי לתפקיד

שר האוצר יובל שטייניץ מינה היום (שלישי) את דורון ארבלי למנהל רשות המסים בפועל במקום יהודה נסרדישי המשמש כעת בתפקיד. ארבלי, החבר בהנהלת רשות המסים, משמש בארבע השנים האחרונות כראש מינהל המכס. מינויו של ארבלי תקף לשלושה חודשים או עד למינוי מנהל קבע שיאושר על ידי הממשלה. ארבלי הודיע לשר האוצר שאין בכוונתו להגיש את מועמדותו לוועדת האיתור שתוקם.

מינויו של ארבלי מגיע אחרי קשיים רבים בהם נתקל שטייניץ במציאת מחליף. נסרדישי הודיע כבר לפני שנה כי בכוונתו לפרוש מהתפקיד אך כהונתו הוארכה בהסכמתו שלוש פעמים. בשבוע שעבר הודיע נסרדישי לשטייניץ כי אין בכוונתו להאריך את הכהונה פעם נוספת במספר חודשים בודדים מכיוון שהדבר פוגע בתפקוד הרשות.

לפני כמה חודשים, החליטה ועדה שמינה שטייניץ, בראשות חיים שני, שהיה אז מנכ"ל האוצר, כי משה אשר - פקיד שומה למפעלים גדולים בחמש השנים האחרונות, רו"ח ועו"ד בהשכלתו, שעובד 20 שנה ברשות המסים - יהיה המנהל הבא של הרשות. שטייניץ דחה את המלצות הוועדה, מבלי להסביר את החלטתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully