וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! פירסמה את דו"חות הרבעון השלישי

ברבעון השלישי של 2011 גדלו הכנסות הקבוצה בכ-14% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה ועמדו על 55.1 מיליון שקל. מנכ"ל החברה אילן ישועה: "וואלה! מצליחה לשמור על מובילות בשוק"

קבוצת וואלה!, המפעילה את פורטל האינטרנט המוביל בישראל ואת אתר המסחר האלקטרוני המוביל בישראל וואלה! שופס, מפרסמת היום (שלישי) את תוצאותיה הכספיות לתקופה שהסתיימה ב-30 בספטמבר, 2011:

הכנסות קבוצת וואלה! לרבעון השלישי של שנת 2011 הסתכמו בכ-55.1 מיליון שקל לעומת כ-48.2 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2010 - גידול של כ-14%. בתחום הפורטל - הרבעון האחרון התאפיין בגידול בהכנסות מעסקי הפרסום המקוון, בעיקר פרסום בווידיאו, יחד עם גידול בהכנסות בתחום הסלולר וכן מצירוף עסקים חדשים כתוצאה מרכישת יד2 שביצעה החברה. במגזר הסחר האלקטרוני – הרבעון אופיין בגידול בעסקאות קופונים ותיירות לצד קיטון בהיקף המכירות "ברוטו" ובמחזורי הרכישות שנעשו באמצעות אתר וואלה! שופס.

הרווח הגולמי הסתכם בכ-25.1 מיליון שקל לעומת כ-20.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - גידול של כ-24%; הפסד התפעולי ברבעון השלישי הסתכם בכמיליון שקל לעומת רווח של 4.3 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2010. הירידה ברווח התפעולי נובעת בעיקר בשל הגדלת הוצאות התפעול, ובעיקרן הוצאות בגין רכישת תכנים, הוצאות השיווק והפרסום בקשר עם מוצרים ושירותים המוצעים באתרי החברה והוצאות בגין הפחתת עודפי עלות.

ההפסד הנקי ברבעון הסתכם בכ-1.9 מיליון שקל לעומת רווח של כ-2.8 מיליון שקל ברבעון המקביל. ה- EBITDA הסתכם בכ-3.7 מיליון שקל לעומת כ-7.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד – קיטון של 50%. הקיטון ברווח הרבעוני של החברה נובע מגידול בהשקעות אורגניות ואנאורגניות בפיתוח תחומי הצמיחה של קבוצת וואלה! לצד המשך התגברות התחרות מצד אתרים בינלאומיים ומקומיים במגזר הפורטל ובתחרות מצד רשתות קמעונאיות בתחום הסחר אשר מקבלת ביטוי, בין היתר, בירידת מחירים ופגיעה ברווח התפעולי וברווח הנקי ביחס לתקופות המקבילות.

צבר הזמנות ממפרסמים (במונחי נטו לאחר קיזוז עמלות) עלה בכ-62% מהרבעון המקביל לכ-42.7 מיליון שקל נכון ל-30 לספטמבר 2011. העלייה בצבר נבעה בעיקר מגידול בהזמנות הפרסום שנחתמו במהלך התקופה ויוכרו כהכנסות במהלך הרבעונים הבאים. בנוסף, תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון השלישי הסתכם בכ-10 מיליון שקל. ההון של וואלה! נכון ל-30 לספטמבר 2011 הינו כ-103.3 מיליון שקל המהווים כ-32% מסך נכסי החברה.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "וואלה! מצליחה לשמור על מובילות בשוק האינטרנט בישראל, לעלות ברייטינג ולצמוח בהכנסות למרות התחרות הגוברת. ברבעון השלישי המשכנו להשקיע באתר 'וואלה! מזל טוב' שזוכה להצלחה גדולה והופך למוביל בתחום. כמו כן נכנסנו לראשונה לשת"פ גדול עם ערוץ 10 בתוכנית הריאליטי 'הדור הבא 24/7'. התוכנית זכתה להצלחה עצומה באתר וואלה! - צפו בה 2.6 מיליון גולשים שביצעו כ-25 מיליון צפיות ווידאו".

גיל בנימיני, סמנכ"ל הכספים של וואלה!: "על רקע גל המחאה החברתית בישראל, חלה בחודשים האחרונים האטה בשוק הפרסום בכלל ובתקציבי הפרסום המופנים לאינטרנט בפרט, אשר פגעה בהכנסות החברה מפרסום. החברה פועלת למיתון הפגיעה ע"י צעדי התייעלות תפעולית".

פורטל וואלה! שומר על מעמדו כאתר הישראלי המוביל בצמרת מדרוג האתרים בישראל - עפ"י 3 מערכות מדידה בלתי תלויות - וואלה! הוא האתר הישראלי הפופולרי ביותר: עפ"י Google trends – בכל יום יש בוואלה! יותר גולשים מבכל אתר ישראלי אחר, סקר TIM המדרג את אחוזי החשיפה השבועית לאתרי אינטרנט נבחרים בישראל קובע כי וואלה! הוא האתר הישראלי מספר 1 בדירוג האתרים בישראל ו-comScore מצביע על כך שוואלה! הוא האתר הישראלי עם מספר הגולשים הרב ביותר מדי חודש.

קבוצת וואלה! פועלת בחיבור מלא לפייסבוק, כולל אינטגרציה עם כלים ושירותים כמו דואר, משחקים ומבצעים שיווקיים. הקהילה של וואלה! ברשת החברתית מונה קרוב למיליון אוהדים. כמו כן, בוצעו כמיליון הורדות של אפליקציות מבית וואלה! המאפשרות לצרוך את מיטב התכנים והשירותים של אתרי הקבוצה באייפון ובאנדרואיד.

ישועה: "למרות התחרות העצומה וההתחזקות של האתרים הזרים כדוגמת יוטיוב ופייסבוק, וואלה! מצליחה לשמור על רייטינג גבוה ומובילה בכל מערכות המדידה הקיימות. במקביל הצטרפנו לוועדת המדרוג שאחראית למדידת הרייטינג באינטרנט ואנו מקווים שהיא תפרסם את תוצאות המדידה בהקדם ותסייע למפרסמים ומשרדי הפרסום בתכנון אפקטיבי יותר של פריסות המדיה תוך הגדלה של תקציבי הפרסום המופנים לאינטרנט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully