וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה נפלה: הירידות החדות ביותר מזה 7 שבועות

10.11.2011 / 10:26

החרפת משבר החובות באירופה מפילות גם את בורסות אסיה. בורסת טוקיו יורדת ב-2.9%, סיאול צונחת ב-4.9% והונג קונג נופלת ב-5.3%

בורסות אסיה רשמו הבוקר את ירידות השערים החדות ביותר זה שבעה שבועות, על רקע החרפת משבר החוב באירופה והאטה בייצוא מסין. טוקיו ירדה ב-2.9%; הונג קונג נפלה ב-5.3%; סיאול צללה ב-4.9%; שנחאי ירדה ב-1.8%; מדד MSCI אסיה פסיפיק נפל ב-4.8%.

איטליה תנפיק היום אג"ח ממשלתיות בשווי 5 מיליארד יורו (6.8 מיליארד דולר) לאחר שאתמול זינקה התשואה על האג"ח לעשר שנים לשיא של 7.4%, קרוב לרמה שבה יוון, פורטוגל ואירלנד נזקקו לחילוץ בינלאומי. מדובר בהנפקה הראשונה מאז הודיע ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני על כוונתו להתפטר.

על רקע החרפת המשבר באיטליה והיקלעות המגעים להקמת ממשלת אחדות ביוון למבוי סתום, נמשכים הדיווחים כי גרמניה וצרפת דנות בהקטנת גוש היורו. בכיר באיחוד הנוצרי דמוקרטי, מפלגתה של אנגלה מרקל בגרמניה, אמר כי המפלגה עשויה להגיש הצעת חוק אשר תאפשר לחברות בגוש היורו לצאת מהמטבע המשותף.

בסין דיווחה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כי הייצוא עלה ב-15.9% באוקטובר - הקצב הנמוך ביותר זה כמעט שנתיים, לאחר שבספטמבר נרשמה עלייה של 17.1% ביצוא. הייבוא זינק ב-28.7% - מעל לתחזיות, מה שהותיר את סין עם עודף מסחרי של 17 מיליארד דולר.

עדכון ראשון: 10:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully