וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי הורביץ אושפז במצב קשה בבית החולים תל השומר

14.11.2011 / 9:15

הורביץ פרש מתפקידו כמנכ"ל טבע בעקבות התמדדותו עם מחלת הסרטן. הלילה אושפז בבית החולים תל השומר. בעבר סיפר: "הסרטן היה בגודל של אגרוף, אבל לי לא היה ספק שזו בלוטת שומן"

אלי הורביץ אושפז הלילה במצב קשה בבית החולים תל השומר. הורביץ נאלץ לפרוש מתפקידו כמנכ"ל טבע בעקבות מחלת הסרטן. בעבר, סיפר הורביץ על התמודדתו עם המחלה: "הסרטן היה בגודל של אגרוף, אבל לי לא היה ספק שזו בלוטת שומן. כשהתחילו לשאול אותי הרופאים כל מיני שאלות, אמרתי להם שאני מבין כבר שהסיפור שלי הוא לא בדיוק שפעת". "זה המבחן האולמיטיבי של לחיות או למות. גם מנהל חברת תרופות הוא בן אדם. גם לו יש פחדים. במקרה שלי זו היתה הזדמנות ללמוד יותר מקרוב ולהתווכח עם הרופאים - לא תמיד להסכים איתם. הבנתי בדיוק מה מעוללים לי. כולם התגייסו שלא אשאר דקה לבד, אחד ניגן לי, אחת שרה לי, אחת סתם ניפחה לי את הגולגולת, כל הזמן שמרו לי על תעסוקה מלאה".

הורביץ נולד ב-1932, שימש כמנכ"ל חברת טבע בין השנים 2002-1976 וכיו"ר חבר המנהלים שלה בין השנים 2010-2002. הורביץ הפך את טבע לחברה הגדולה בישראל ולחברת התרופות הגנריות המובילה בעולם. בנוסף כיהן כנשיא התאחדות התעשיינים וכיו"ר בנק לאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully