וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי: "לא להסדרי חוב למחלקי דיווידנדים"

רם עוזרי

22.11.2011 / 14:50

בפאנל חברות שנערך בוועידה השנתית למימון תאגידי אמר רמי לוי כי הפאניקה בשוק בגלל תספורות הטייקונים תחלוף. "התפישה שלי היא שכשלא צריך - לא לווים"

"השוק בפאניקה בגלל תספורות של טייקונים כאלה או אחרים, אבל זה יחלוף", כך אומר היום רמי לוי, בעל השליטה ברשת הסופרמרקטים שיווק השקמה, בפאנל חברות שנערך בוועידה השנתית למימון תאגידי שנערכת במלון לאונרדו סיטי טאואר ברמת גן.

לוי לא חושש ממשבר אשראי ובטוח שביום שבו הוא יצטרך לקבל מימון יהיה מי שייתן אותו. "היום אני זה שמלווה כסף לבנקים. התפישה שלי היא שכשלא צריך - לא לווים, אם נצטרך כסף בעתיד נמצא את המקורות. אלה שמנהלים את קופות הגמל של הציבור שממשיך לחסוך, תמיד יצטרכו למצוא אפיקי השקעה. לא צריך ללכת לקראת חברה שחילקה דיווידנדים בהסדר חוב", הוסיף לוי.

בפאנל השתתף יואב הלדמן, סמנכ"ל הכספים של ערוץ 10. הערוץ ביקש לאחרונה מהממשלה לדחות את פירעון החוב שלו. "המחאה החברתית פגעה מאוד בשוק הפרסום - לכן האשראי שאנחנו משתמשים בו בשנה האחרונה הוא אשראי מהלקוחות, כמו רמי לוי. אנחנו לוקחים מהלקוחות שלנו, משרדי הפרסום, תשלום מראש ומשלמים לספקים באיחור", הסביר הלדמן.

ערוץ 10 מגלגל מחזור של כמעט חצי מיליארד שקל בשנה ולדברי הלדמן אין לו שום חובות לבנקים. "לא קיים דבר כזה בכל השוק", אמר הלדמן והוסיף "אנחנו מחפשים משקיעים, הבעלים הפסיקו לפני שנה וחצי להזרים כסף, מאז חלקם חזרו. אנחנו חברה שמפסידה כך שמישהו צריך לסגור את הבור. מדובר על שוק שמפסיד, יש לנו המון עלויות שקשורות ברגולציה ואני מקווה שהמשבר הנוכחי יוביל לפתרון כולל שיביא אותנו לאיזון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully