וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום שישי השחור: נשבר שיא הצריכה

27.11.2011 / 9:58

11.4 מיליארד דולר - זה סכום המכירות בארה"ב ביום שישי השחור - יום השישי שאחרי חג ההודיה המתאפיין במבצעים רבים. מדובר בשיא של כל הזמנים עם עליה של 6.6% לעומת השנה שעברה

המכירות הקמעוניות בארה"ב ב"יום שישי השחור" - יום השישי שלמחרת חג ההודיה - עלו ב-6.6% לעומת היום המקביל בשנה שעברה והגיעו לסכום הגדול ביותר אי פעם, לפי נתונים שפירסמה אתמול חברת המחקר שופר-טראק (ShopperTrak).

הצרכנים האמריקאים הוציאו ביום שישי האחרון סכום שיא של 11.4 מיליארד דולר, אמרה שופר-טראק. תנועת הקונים עלתה ב-5.1%. "מדובר בעלייה החדה ביותר במדד המכירות הקמעוניות של שופר-טראק ליום שישי השחור מאז עלייה של 8.3% שנרשמה ב-2007", אמר ביל מרטין, מייסד שופר-טראק. "עם זאת, זהו רק יום אחד, ועלינו לראות האם הקונים ימשיכו במגמה זו לאורך כל עונת הקניות לחגים".

העלייה במכירות הגיעה לאחר שקמעוניות רבות, בהן גאפ, וול-מארט וטויס אר אס, פתחו את שעריהן מוקדם מהצפוי, כבר ביום חמישי בלילה. הארכתו של "יום שישי השחור" עודדה גם את המכירות באינטרנט, אשר עלו ב-39% ביום חמישי וב-24% ביום שישי, לפי חברת המחקר קורמטריקס של יבמ.

עבור רבים מהקונים היתה זו הפעם הראשונה שבה לקחו חלק ב"יום שישי השחור", אשר ידוע כיום הקניות העמוס ביותר בשנה. פדרציית הקמעונות הלאומית (NRF) העריכה כי 152 מיליון איש יפקדו את החנויות ואתרי האינטרנט - עלייה של 10% לעומת השנה שעברה. מנכ"ל מייסי'ס, טרי לנדגרן, אמר כי הוא נדהם מכמות הצעירים שהגיעו לחנות הדגל של הרשת במנהטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully