וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדד איכות החיים: וינה צועדת בראש

29.11.2011 / 13:45

הערים האירופיות מככבות בעשיריה הפותחת של דירוג איכות החיים שערכה חברת הייעוץ מרסר. את הרשימה סוגרת במקום ה-220 בגדד המוגדרת כמסוכנת בעולם. ולאיזה מקום הגיעה תל אביב?

וינה היא העיר עם איכות החיים הטובה ביותר מתוך 220 ערים שבדקה חברת הייעוץ מרסר. בגדד הגיעה למקום האחרון, וכן זכתה בתואר העיר הכי מסוכנת לחיות בה. תל אביב הגיעה למקום 99.

העיר האמריקאית שהגיעה לדירוג הגבוה ביותר היא סן פרנסיסקו שנמצאת במקום ה-30, יחד עם אדלייד האוסטרלית ופאריס. סינגפור, המדורגת במקום ה-25, היא העיר האסייתית המובילה גם בדירוג איכות החיים וגם בדירוג הביטחון.

הערים האירופיות שלטו בדירוג, כאשר רק שתי ערים מחוץ לאירופה - אוקלנד ו-ונקובר נכנסו לעשירייה הפותחת. הערים האירופיות גם תפסו את המקומות הראשונים בדירוג הערים הבטוחות ביותר.

"הערים באירופה ממשיכות להחזיק רמת איכות חיים גבוהה ונהנות מקדמה ומודרניזציה המשולבות עם שירותים רפואיים גבוהים ואפשרויות פנאי רבות", אמר סלאגין פראקטיל, חוקר בכיר במרסר, אך הוסיף כי לאור המשבר הנוכחי באירופה ישנו קושי לחזות את דירוגן העתידי.

איכות החיים הטובה ביותר במזרח התיכון היא בדובאי (איחוד האמירויות) שהגיעה למקום ה-74. מקומה של דובאי בדירוג הביטחון הוא גבוה יותר - 23. 18 מתוך 25 הערים שהגיעו למקומות האחרונים נמצאות באפריקה.

מרסר מבצעת את הדירוג כדי להמליץ ללקוחותיה כיצד לחשב הוצאות שונות ופיצויים נדרשים עבור עובדים הנשלחים לעבור בעיר אחרת. מרסר מכלילה בחישוב את האווירה הפוליטית והכלכלית, בריאות, השכלה, דיור ושירותים ציבוריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully