וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירות המחאה: שטראוס הכריזה על הורדת מחירים

עדי דברת-מזריץ

4.12.2011 / 10:48

שטראוס הודיעה על הוזלה של 5% עד 10% במחירים של 36 ממוצריה. במקביל, תצמצם החברה את שיעור עובדי כוח האדם המועסקים בה ותקלוט אותם כעובדי החברה ותקפיא את שכר הבכירים

בשטראוס ממשיכים להפנים את המחאה החברתית: היום הודיעה החברה על הוזלה של 5%-10% במחיריהם של 36 מוצרים, בהם חומוס אחלה, קפה טורקי ושוקולד פרה.

במקביל, הודיעה החברה על צמצום מרבית עובדי חברות כוח האדם וקליטתם כעובדי שטראוס, הקפאת שכר בכירים בשנה הקרובה, תוספת תגמול לעובדים בעלי רמות השכר הנמוכות בחברה.

אורי רשטיק, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב, אמר בתגובה: "אנו שמחים כי המחאה החברתית, שבהובלתה לקחנו חלק בקיץ, הובילה את שטראוס לבצע צעדים פנים ארגוניים של קליטת עובדי חברות כוח האדם ושיפור תנאי ההעסקה של העובדים. הצעדים הללו הינם צעדים תקדימיים אשר מראים כי אפשר לבצע הוזלות מחירים ולהיטיב עם העובדים.

"לפני כחודשיים שלחה אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב מכתב לשלוש חברות וביניהן שטראוס. הוזלות המוצרים עליהן הודיעה החברה הן צעד חשוב ואבן דרך, ואנו מצפים ואף נמשיך ונפעל לכך שמגמה זו תמשך. חשוב לציין שהמהלך שביצעה שטראוס הוא אך טיפה בים, דבר המוכיח כי יש עוד עשייה רבה לבצע לשם הורדת יוקר המחיה. אנו קוראים לחברות אחרות לבצע מהלכים חברתיים רחבים שיכללו מעבר להעסקה ישירה, שיפור תנאי ההעסקה של העובדים והוזלות מוצרים. נפעל בכל האמצעים ומול כל הגורמים במשק על מנת להוריד את יוקר המחייה בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • שטראוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully