וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי השיק רשת הסלולר: "אם אוכל אוריד מחירים"

אמיתי זיו

5.12.2011 / 14:05

בנוכחות שר התקשורת משה כחלון השיק רמי לוי את רשת הסלולר החדשה שלו והבטיח: "אנחנו נוהגים להוריד מחירים ולא להעלות". בימים הקרובים יוקמו עמדות שירות בכל סניפי החברה

באירוע עיתונאים ובנוכחת שר התקשורת, השיק רמי לוי היום את פעילות הסלולר שלו. החברה התחילה לשווק חבילות סלולר במחיר של 20 אגורות לדקה. באירוע אמר לוי: "אני מאד נרגש. ככשמעתי לראשונה על האפשרות להיכנס לשוק הסלולר במודל MVNO, והבנתי שזה יכול לעזור בעיקר לצרכנים הקטנים, אלה שקשה להם לנהל מו"מ מול הגדולות, החלטתי שאני נכנס ואמכור דקת שיחה ב-20 אגורות. אנחנו נוהגים להוריד מחירים ולא להעלות, ואם יתאפשר בעתיד, נוריד עוד את המחירים".

שר התקשרות כחלון אמר: "אני שמח שאחרי תקופה ארוכה מאד שלא נכנס מפעיל סלולרי חדש זה קורה כעת. השוק הסלולרי היה במצב בלתי אפשרי, ואחרי שורה של רפרומות זהו הפרי הראשון של התחרות. כשהגעתי למשרד המחיר לדקה עמד על 70 אגורות ורמי לוי הבטיח לי למכור ב-20 אגורות ועכשיו הוא מקיים. התחרות היא דבר בריא גם לחברות וגם לצרכן וזהו עידן סלולרי חדש".

אירוע ההשקה של הרשת היה בסניף כנפי נשרים (גבעת שאול, ירושלים) של רמי לוי. לפעילות הסלולרית הוקצה חדר קטן עם מקום ל-6 נציגי שירות. סניף שני לשיווק השקמה תקשורת הוקם בסניף בתלפיות ולאורך הימים הקרובים יוקמו עמדות שיווק בכל חנויות רמי לוי ברחבי הארץ. לקוחות ראשונים כבר הצטרפו לרשת.

  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully