וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה דורשים המתווכים בין האוצר למתמחים?

רוני לינדר-גנץ

5.12.2011 / 16:47

השופט בדימוס יצחק זמיר ופרופ' מוטי מירוני דורשים שכר של 1,500 שקלים לשעה בעבור התיווך בין משרד האוצר למתמחים. מדובר בסכום העולה על התעריף המקסימלי על פי החשב הכללי

המתווכים בסכסוך בין הרופאים המתמחים לבין האוצר, השופט בדימוס יצחק זמיר ופרופ' מוטי מירוני, דורשים שכר של 1,500 שקל לשעה בתוספת מע"מ עבור עבודתם - כך נודע ל-TheMarker.

מדובר בתעריפים הגבוהים מהתעריפים המקסימליים של החשב הכללי במשרד האוצר למגשרים, שמסתכמים ב-1,029 שקל לשעה (לפני מע"מ) לשופט עליון בדימוס ו-866 שקל לשעה לפרופסור בעל ניסיון של יותר מ-15 שנים בתחום. כדי לשלם למתווכים את השכר שהם דורשים יידרש ככל הנראה אישור מיוחד מסגן היועץ המשפטי לממשלה לחריגה מתעריף החשב הכללי.

תהליך ההידברות שבראשו עומדים זמיר ומירוני החל לפני כשבוע וחצי ונערך באופן אינטנסיבי ויומיומי מאז במשך עשרות רבות של שעות, כולל שני סופי השבוע שחלו במהלכו. התהליך צפוי להסתיים השבוע לאחר שהצדדים ינסחו את ההבנות שהושגו ביניהם. שמותיהם של זמיר ומירוני הוצגו על ידי שופטי בג"ץ בדיון בעתירת המתמחים בנושא ההתפטרות, ולאחר דין ודברים אושרו על ידי הצדדים.

שכרם של המתווכים יתחלק, על פי החלטת בג"ץ, בין המדינה לבין ההסתדרות הרפואית. שכרו לשעה של פרופ' זאב פטרבורג, סמנכ"ל חברת התרופות טבע, שגישר בין ההסתדרות הרפואית לאוצר באוגוסט והצליח להביא לחתימת ההסכם ביניהם, היה 600 שקל בתוספת מע"מ לשעה. עם זאת, ל-TheMarker נודע כי פטרבורג עדיין לא הגיש את דו"ח השעות שלו למשרד האוצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully