וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל השקעות של מגדל: "אירופה בדרך למיתון"

ואדים סבידרסקי

6.12.2011 / 14:21

לדברי יעקב וינשטיין, מנהל ההשקעות הראשי של מגדל שוקי הון, גוש היורו הוא הבעייתי ביותר במשבר הנוכחי. "הבנקים באירופה נמצאים בסכנה וזה ישפיע על הצמיחה"

יעקב וינשטיין, מנהל ההשקעות הראשי של מגדל שוקי הון, הרצה אתמול בכנס יועצי הבנקים ברעננה וטען שגוש היורו הוא הבעייתי ביותר במשבר הנוכחי וכי אירופה הולכת למיתון בשנת 2012.

"הבנקים באירופה נמצאים בסכנה, וכתוצאה מכך הם הולכים להוריד משמעותית את ההלוואות שלהם, דבר שישפיע על הצמיחה. מנהיגי אירופה יגיעו למסקנה שהם חייבים לשנות. במצב הנוכחי גוש היורו לא ישרוד. הם חייבים לבנות גוף שיהיה לו שיניים לשינויים פיסיקליים. אני לא רואה את גוש היורו נופל, כיוון שזה ישפיע על ארה"ב, סין וגם הם לא יתנו לגוש האירו ליפול", אמר וינשטיין.

וינשטיין פירט כי עד עכשיו הפוליטיקאים עשו כל מה שהם רק יכולים כדי להימנע מלקבל החלטות קשות והעבירו עוד חודש, עוד שבועיים, אבל עכשיו הזמן אזל ואם לא יבוא שינוי משמעותי בגישה כבר בוועידה ביום שישי, גוש היורו יהיה בבעיה גדולה. "בשלב הנוכחי, מנהיגי המדינות החזקות בגוש יעשו כל דבר, גם במחיר של ניגוד אינטרס של המדינה שלהם כדי להגן על גוש היורו".

בהתייחס לאסטרטגיית השקעות בשנה הבאה, ציין וינשטיין כי שוק ההון בשנת 2012 יהיה תנודתי מאוד. "תשכחו מהשקעות של שגר ושכח, המשחקים הטכניים מאוד חשובים והשווקים מתנהגים בהתאם לכך. על מנת להשקיע במניות, צריך "בטן חזקה" כדי לספוג את התנודתיות החדה שתהיה. יחד עם זאת, משקיעים שיש להם את הסבלנות לקנות אג"חים ל-3 שנים יוכלו להגיע לתשואות יפות מאוד. האג"חים של הבנקים הם מאוד מומלצים, אבל מדובר על אג"חים ברמות סיכון קצת יותר גבוהות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully