וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום תפצה לקוחות שחויבו שלא כדין ב-22 מיליון

הילה רז

8.12.2011 / 12:32

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה פסק כי על סלקום לפצות לקוחות מהם גבתה תשלום עבור פירוט שיחות בסכום של 22 מיליון שקלים. סלקום: "נערער על ההחלטה"

חברת סלקום תפצה את לקוחותיה מהם גבתה תשלום על פירוט שיחות ב-22 מיליון שקל, כך על פי פסק דין של השופטת אסתר שטמר מבית המשפט המחוזי בפתח תקווה. סלקום הודיעה על חיובה בהודעה ששיגרה היום (חמישי) לבורסה.

ב-2009 אישר בית המשפט המחוזי בפתח תקוה דיון בתביעה ייצוגית בסך 440 מיליון שקל נגד סלקום בשל חיוב בתשלום עבור פירוט שיחות. לטענת התובעים הייצוגיים, סלקום גבתה מהם את התשלום בניגוד לתנאי הרישיון שלה, אשר לטענתם, אינם מאפשרים הטלת חיוב חדש אלא רק עדכון תעריף של חיובים קיימים.

החברה טענה כי בתחילה סיפקה בחינם שירותי פירוט שיחות ומיולי 2004 הודיעה ללקוחותיה כי החל מהחודש הבא יחויב החשבון ב-5 שקלים בעבור פירוט השיחות. עוד טענה סלקום כי תנאי הרישיון אינם מגבילים אותה במתן פירוט שיחות וגביית התשלום בעבור ההדפסה ושליחתו ללקוח.

השופטת אסתר שטמר קבעה כי עילת התביעה שתתברר היא החלטתה החד-צדדית של סלקום לחייב את הלקוחות בתשלום עבור פירוט שיחות. השופטת קובעת כי "בניגוד לעדכון סכומים, אין לראות בחיוב הלקוחות לראשונה משום "עדכון תעריף", והניסיון לעשות כן הוא בבחינת הפרת ההסכם שבין סלקום לבין לקוחותיה". עתה פסקה השופטת כי על החברה לפצות את לקוחותיה ב-22 מיליון שקל.

מסלקום נמסר בתגובה: "ההחלטה שגויה ובכוונתנו לערער עליה".

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully