וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילים ינסו לשתק נמלי החוף המערבי בארה"ב

12.12.2011 / 12:11

פעילי כיבוש וול סטריט ינסו לשתק היום את פעילות נמלי החוף המערבי בארה"ב, ביניהם הנמל באוקלנד - החמישי בגודלו במדינה. "תנועת המחאה תוקפת את מוקדי הרווח של האחוזון העליון"

מחאת וול סטריט ממשיכה ליזום פעולות בעלות אופי שונה מאלה שאיפיינו אותה עד פינוי מאהלי המחאה בערים הגדולות, והיום (ב') ינסו פעיליה לשתק את תנועת הנמלים הגדולים לאורך החוף המערבי.

הפגנת ענק של תנועת "כיבוש וול סטריט" בעיר אוקלנד, 2 בנובמבר 2011. Noah Berger, AP
"המטרה של היום הזה היא לשתק את נמל אוקלנד באמצעות מחאה המונית". הפגנה באוקלנד/AP, Noah Berger

צעדות לעבר הנמלים יתקיימו במקביל מקליפורניה ועד אלסקה, כאשר מוקד המחאה צפוי להתרחש באוקלנד, בה פועל הנמל החמישי בגודלו בארה"ב. פעילי המחאה בעיר כבר ניסו לשתק את נמל אוקלנד בתחילת נובמבר, אך כח משטרה גדול מנע מהם להתקרב לשערי הנמל. מלבד אוקלנד, מחאות יתקיימו גם בנמלי לוס אנג'לס, לונג ביץ', פורטלנד, סיאטל, טקומה וערים נוספות.

"המטרה של היום הזה היא לשתק את נמל אוקלנד באמצעות מחאה המונית", אמר מייק קינג, המשמש דובר של המחאה בעיר. "תנועת המחאה תוקפת את מוקדי הרווח של האחוזון העליון".

נמל אוקלנד יצא בתגובה בקמפיין הקורא למפגינים להימנע משיתוק הנמל, כצעד הפוגע בעובדים. בתוך כך התגלעה מחלוקת בין שני איגודי העובדים של הנמל, כאשר איגוד עובדי המחסנים מתנגד למחאה ואילו האיגוד המקצועי "טימסטרס" תומך בה. עם זאת, עובדי הנמלים מתכננים להמשיך בעבודה כרגיל ולא ליטול חלק בפעולות המחאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully