וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר: תקציב לשכת אולמרט יגדל תקציב לשכת שמיר יקטן

בין השינויים שאישרה ועדת הכספים של הכנסת נמצאים הגדלת תקציב לשכתו של אהוד אולמרט ושל הכספים המוקצים לאריאל שרון והקטנת תקציב לשכת יצחק שמיר. 37.49 מיליון יועברו לתקציב הדיור

ועדת הכספים של הכנסת אישרה היום (שלישי) מספר שינויים תקציביים במשרד ראש הממשלה. השינויים הבולטים ביותר הם בתקציבי לשכות ראשי ממשלה לשעבר.

במסגרת השינויים שאושרו יתווספו 55 אלף שקלים לתקציב לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שיעמוד עכשיו על 5.035 מיליון שקלים. התקציב המוקצה לראש הממשלה לשעבר אריאל שרון יגדל ב-279 אלף שקלים ויעמוד על 1.52 מיליון שקלים. לעומתם יקטן תקציב לשכתו של ראש הממשלה לשעבר יצחק שמיר ב-94 אלף שקלים ויעמוד על 293 אלף שקלים.

שינויים נוספים שאישרה הוועדה כוללים הקצאת שלושה מיליון שקלים להקמת יחידה לטיפול בדה-לגיטימציה בעולם במשרד לעניינים אסטרטגיים. בכך עלה תקציב המשרד ל-19.49 מיליון שקלים. כמו כן יוקצו 38.45 מיליון שקלים להוצאות חירום אזרחיות עבור רכישת ציוד אב"כ, 13.7 מיליון שקלים יועברו מתקציב ההשכלה הגבוהה לשנת 2011, עודף תקציבי של 27.8 מיליון שקלים יועברו לתקציב 2011 של משק הדלק ועודף תקציבי של 37.49 מיליון שקלים יועברו לתקציב 2011 של הדיור הממשלתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully