וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית תל אביב תבנה דיור בר השגה בשכונת שפירא

נמרוד בוסו

14.12.2011 / 11:31

אחרי כישלון מכרז שפרסמה לאחרונה בנושא, מתעתדת עיריית תל אביב לממן בעצמה בניית 69 יחידות דיור שיושכרו במחיר מוזר בדרום העיר. הבנייה תבוצע באמצעות "עזרה וביצרון"

עיריית תל אביב-יפו מתכננת לבנות בעצמה את פרויקט דיור בר ההשגה בשכונת שפירא, בעקבות כישלונו של מכרז הבנייה לפרוייקט שפרסמה לאחרונה. ההצעה, לפיה העירייה תישא בעלויות המלאות של בניית 69 יחידות לדיור בר השגה בשכונת שפירא, צפויה לעלות היום לאישור ועדת הכספים של העירייה.

את הבנייה מתכננת העירייה לבצע באמצעות החברה העירונית "עזרה ובצרון". על פי ההערכות, תסתיים הבנייה בחצייה השני של שנת 2013.

יחידות הדיור המתוכננות יהיו בנות 3 או 4 חדרים, ותוצענה להשכרה במחיר הנמוך בכ-25% ממחירי השכירות בשוק. מעיריית תל אביב נמסר כי "בשלב זה טרם הוחלט מה יהיה מספר הדירות המדוייק אשר יוקצה לדיור בר השגה מתוך 69 היחידות המיועדות לבנייה, אולם לכל הפחות תהיינה 45 דירות שיופנו להשכרה לזכאים". עוד נמסר כי קביעת זהותם של הדיירים תיעשה באמצעות הגרלה, בה ישתתפו צעירים ומשפחות שיעמדו בקריטריונים לדיור בר השגה שקבעה העירייה, וכי הזוכים יוכלו לחתום על חוזה שכירות של עד 5 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully