וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכשיטי המלכה: אליזבת טיילור שברה שיאי מכירה

אוסף תכשיטים שהיה שייך לשחקנית המנוחה אליזבת טיילור נמכר תמורת לא פחות מ-116 מיליון דולר, זאת למרות שבית המכירות ציפה למכירות של 30 מיליון דולר בלבד

שיא חדש נשבר בעולם המכירות הפומביות: למרות שציפיות בית המכירות בניו יורק עמדו על מכירות בסך של 30 מיליון דולר, נמכר אוסף תכשיטים שהיה בבעלותה של השחקנית המנוחה אליזבת טיילור תמורת סכום גדול יותר של 116 מיליון דולר. מדובר בסכום הגדול יותר מפי 2 ממכירת השיא הקודמת של אוסף תכשיטים יחיד.

תכשיטים של אליזבת טיילור נמכרו תמורת 116 מיליון דולר. Mike Segar, רויטרס
שרשרת משובצת יהלומים וברקת נמכרה תמורת 3.5 מיליון דולר/רויטרס, Mike Segar

פריט הדגל במכירה היה מחרוזת פנינים מהמאה ה-16 שנמכרה תמורת 11.8 מיליון דולר – שיא במחיר ששולם עבור פנינים אי פעם. פריט נוסף שנמכר היה טבעת היהלום המפורסמת, לה פרגרינה, בגודל 33.19 קראט שניתנה לה על ידי בעלה ריצ'ארד ברטון. הטבעת, שהיתה שייכת בעבר גם למלכת אנגליה מארי טיודור ולמלכות ספרד מרגריטה ואיזבל, נמכרה עבור 8.8 מיליון דולר. גם יהלום הטאג' מאהל נמכר תמורת 8.8 מיליון דולר ושרשרת נוספת משובצת יהלומים וברקת נמכרה תמורת 3.5 מיליון דולר.

נושא: תכשיטים של אליזבת טיילור נמכרו תמורת 116 מיליון דולר. Mike Segar, רויטרס
המכירה עוד לא נגמרה/רויטרס, Mike Segar

כמעט כל פריט שהוצע למכירה עבר את הציפיות ממנו. צמיד זהב עם אבני חן שהוערך ב-35,000 דולר נמכר תמורת 270,000 דולר. מחרוזת שנהב וזהב שהוערכה ב-1,500 דולר בלבד, נמכרה תמורת 314,500 דולר. טבעת יהלום וספיר שניתנה לטיילור על ידי מייקל ג'קסון נמכרה תמורת 600,000 דולר. המכירה עוד לא נגמרה וצפוייה להימשך היום. חלק מהרווחים יועברו לקרן סיוע שהקימה טיילור בשנת 1991.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully