וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילים יפגינו מול בית סמנכ"ל הכספים של שטראוס

14.12.2011 / 14:48

מתחדשות ההפגנות מול בתי הבכירים בשטראוס. פעילי תנועת "ישראל יקרה לי" יפגינו מול ביתו של סמנכ"ל הכספים של החברה שחר פלורנץ בשהם. בשבוע שעבר נערכו הפגנות מול בתי בכירים אחרים

תנועת "ישראל יקרה לנו" הודיעה היום על חידוש ההפגנות נגד בכירי שטראוס במחאה על יוקר מוצרי המזון של החברה.חברי התנועה יפגינו הערב ב-19:00 מול ביתו של סמנכ"ל הכספים של שטראוס-גרופ, שחר פלורנץ, בשוהם.

ההפגנה מגיעה אחרי שתי הפגנות שקיימה הקבוצה לפני כשבוע: מול ביתו של מנכ"ל קבוצת שטראוס גדי לסין ומול ביתו של מנכ"ל שטראוס ישראל ציון בלס. ההפגנות הן תגובה להוזלת מחירים שביצעה קבוצת שטראוס על 35 מוצרים. יוזמי המחאה ובכירים ברשתות השיווק טענו כי המוצרים ששטראוס בחרה להוריד את מחירם הינם איזוטריים ולא משמעותיים לכיסו של הצרכן.

בני גרוברמן, מראשי התנועה, אמר היום ל-TheMarker כי "את המחירים היקרים של שטראוס אני נאלץ לשלם בבית שלי כל יום, אז גם אנחנו נגיע לבית שלו. הוא בין האנשים שקיבלו אופציות מהחברה והשתכרו בשנתיים-שלוש יותר ממה שאיש היי-טק ירויח כל השנים. וסמנכ"ל כספים הוא איש משמעותי".

בתנועה אמרו היום: "המתנו שבוע - אבל פרט למילים לא השתנה דבר. עם מילים יפות אי אפשר לקנות במכולת. אנו עדיין מצפים מקונצרן שטראוס-עלית לבצע שינויים משמעותיים בצורת התמחור של כלל מוצרי המזון הבסיסי – שיהיה זול כאן כמו באירופה היקרה".

בתנועה תקפו את דבריה של עופרה שטראוס בכנס אחריות תאגידית: "בדבריה יש טעות והטעייה: אנו אוהבים עשירים, אנו רוצים שבמדינת ישראל יהיו עשירים שעושרם מגיע מיצוא לשווקים תחרותיים בעולם ולא על גבו של הצרכן הישראלי המקומי השבוי בידי המונופולים".

  • עוד באותו נושא:
  • שטראוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully