וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיך סעודי ישקיע 300 מיליון דולרים בטוויטר

האביב הערבי והתרחבות השימוש בטוויטר בערבית הביאו את הנסיך הסעודי וואליד בין טלאל להכריז על השקעה בחברה כהשקעה אסטרטגית ולהזרים לה מיליונים. "המדיה החברתית תשנה את התקשורת"

הנסיך הסעודי, וואליד בן-טלאל הודיע היום (שני) כי ישקיע סכום של 300 מיליארד דולרים ברשת החברתית טוויטר. השקעה זו, שנעשתה באמצעות החברה שבבעלותו, "קינגדום הולדינג", הוגדרה על ידי הנסיך המיליארדר כהשקעה אסטרטגית. "ההשקעה שלנו בטוויטר מאשרת מחדש את יכולתנו לזהות הזדמנויות השקעה מתאימות בשוק גדל ובעל השפעה גלובלית", אמר בן-טלאל בהצהרתו. להכרזה קדמו, לפי בן-טלאל, "מספר חודשים של דיונים".

מימין, אל וואליד בין טלאל, רופרט מרדוק בועדית המדיה באבו דאבי- מרץ 2010. רופרט מרדוק, ניוז קורפ, GettyImages
איל תקשורת ומהאנשים העשירים בעולם. וואליד בן-טלאל/GettyImages, רופרט מרדוק, ניוז קורפ

ההחלטה להשקיע בטוויטר הושפעה גם מאירועי האביב הערבי שזיעזעו את העולם הערבי בשנה האחרונה ובה שיחקו רשתות חברתיות כמו טוויטר ופייסבוק תפקיד מרכזי. "אנחנו מאמינים שהמדיה החברתית תשנה באופן יסודי את נוף שוק התקשורת בשנים הקרובות", אמר אחמד חלוואני, בכיר בחברה. יצויין כי השימוש בשפה הערבית בטוויטר צמח בשנה האחרונה וכעת ערבית היא השפה השמינית בשכיחותה ברשת החברתית.

עוד לפני השקעה זו נחשב בן-טלאל לאיל תקשורת ולאחד מהאנשים העשירים בעולם. בספטמבר האחרון הכריז בן-טלאל כי עד סוף השנה ישיק ערוץ חדשות חדש "אל-עראב" שלדבריו, תקדם את חופש הדיבור. החברה מחזיקה בבעלות חלקית בקבוצת "מחקר ושיווק" הסעודית המפרסמת מספר עיתונים במדינה.

  • עוד באותו נושא:
  • וואליד בן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully