וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר תתאחד עם 012 סמייל - לא צפויים פיטורים

אמיתי זיו

25.12.2011 / 13:03

שתי החברות הודיעו על מיזוג תפעולי ביניהן במסגרתו יאוחדו מטות החברה. "שירותים אילו יינתנו באופן משותף תחת ניהול אחוד"

חברת פרטנר והחברה הבת 012 סמייל מודיעות כעת על מיזוג תפעולי ביניהן, במסגרתו יאוחדו מטות החברה. כך נמסר מהחברה: "הוחלט על איחוד שירותי המטה בקבוצה לרבות משאבי אנוש, כספים, משפטית רכש ולוגיסטיקה תקשורת ואחריות תאגידית".

"שירותים אילו יינתנו באופן משותף תחת ניהול אחוד. מהלך זה הינו המשך ישיר של איחוד מערך ההנדסה של שתי החברות תחת פרטנר והעברת פעילותו של אגף תקשורת קווית ל-012 סמייל. המהלך יושלם עד סוף הרבעון הראשון של שנת 2012". למעשה פרטנר סוגרת את הפעילות הקווית שלה - הכוללת טלפוניה ואינטרנט - פעילות שהוקמה ברעש וצלצולים בסוף 2008, ומעבירה אותה לסמייל. פרטנר מבהירה כי למהלך משמעויות מבחינת כוח אדם, וכי לא צפויים פיטורים.

במקביל, פרטנר מודיעה על מינוי מנחם תירוש לסמנכ"ל תפעול ראשי (COO) של הקבוצה: "תירוש יהיה אחראי לאינטגרציה של חטיבות הטכנולוגיות, מערכות המידע והתפעול של הקבוצה וזאת לצד היערכות אסטרטגית".

תירוש נמנה עם מקימי פרטנר ושימש כסמנכ"ל הטכנולוגיות של פרטנר מיום הקמתה ועד לשנת 2004. תירוש כיהן כמנכ"ל חברת סכמה, העוסקת בפיתוח פתרונות אופטימיזציה לרשתות סלולר והיה מנכ"ל חברת הסטארט אפ Outsmart ומנכ"ל חברת TTI טלקום. לתירוש תואר ראשון בהנדסת חשמל (B.Sc) מהטכניון ותואר שני בהנדסת מערכות תקשורת (M.Sc) מאוניברסיטת בן גוריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully