וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרה בניית 879 יחידות דיור חדשות בירושלים

נמרוד בוסו

27.12.2011 / 15:28

יחידות הדיור החדשות ייבנו במורדות גבעת משואה ובשכונת מלחה בעיר. כמו כן יוקמו בשכונות על פי התכנית פארקים, גני ילדים, מבנים למתנ"ס ותנועות נוער ושטחים מסחריים

הוועדה הארצית לדיור לאומי (וד"ל ארצית) אישרה היום את בנייתן של 879 יחידות דיור בירושלים, במורדות גבעת משואה ובשכונת מלחה. התערבותה של הוד"ל הארצית בראשות המשנה למנכ"ל משרד הפנים ד"ר שוקי אמרני נדרשה על מנת לאשר הקלות מתמ"א 3 (תוכנית מתאר ארצית לדרכים), שנדרשו לצורך אישור התוכנית בכללותה. זאת לאחר שהתוכנית כבר אושרה להפקדה להתנגדויות על ידי הוד"ל המחוזית.

התוכנית כוללת את הרחבתה של שכונת מלחה ב-397 יחידות דיור בבנייה מדורגת בגובה 4 עד 10 קומות, בשטח כולל של 156 דונם. בנוסף לשטחי המגורים כוללת התוכנית פארק גן ילדים, מבנים למתנ"ס ולתנועות נוער, שטח מסחרי המיועד לבית קפה ועוד. השטח עליו ייבנו יחידות אלה הוא בבעלות מדינת ישראל ועיריית ירושלים, והתוכנית הוגשה על ידי מינהל מקרקעי ישראל. על מנת לאשר את התוכנית אישרה הוד"ל הארצית הקלה בדבר המרחק הנדרש מדרך ראשית 39 הנכללת בתוכנית.

התוכנית שאושרה במורדות גבעת משואה כוללת תוספת של 482 יחידות דיור לכיוון נחל רפאים, בשטח כולל של 171 דונם . עוד כוללת התוכנית שביל לרוכבי אופניים והולכי רגל,פארק פתוח, שטח ייעור, מבני חינוך ושטח מסחרי קטן. התכנית הוגשה על ידי הרשות לפיתוח ירושלים ומינהל מקרקעי ישראל. הוד"ל הארצית אישרה במסגרת התוכנית הקלה מדרך אזורית 396, שנכללת בתחום התוכנית.

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully