וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית השנה של אפל ברפואה: פודיוקייט הישראלית

ענבל אורפז

27.12.2011 / 18:30

האפליקציה מאפשרת למשתמש לקבל מידע אודות פריט מזון, ערכו התזונתי, רכיביו ואלטרנטיבות בריאות יותר באמצעות סריקת המוצר. "היה לנו רומן ארוך עם אפל"

אפל הכריזה על פודיוקייט (fooducate) הישראלית כאפליקציית השנה בתחום הרפואה. האפליקציה עוזרת לאנשים לקבל החלטות לגבי בחירת מוצרי המזון: המשתמשים באפליקציה יכולים לקבל מידע אודות פריט מזון, ערכו התזונתי, רכיביו ואלטרנטיבות בריאות יותר באמצעות סריקת המוצר בחנות או מזנון.

היזמים מאחורי החברה הם חמי וינגרטן ואורן בושמיץ. בעקבות הזכייה בתואר אפליקציית השנה של אפל, גם גוגל מקדמת את האפליקציה בקטגוריית הבריאות בחנות האפליקציות לאנדרואיד.

"החל מנובמבר 2009 ניסיתי ליצור קשר עם מישהו מאפל לקראת ההשקה ולא הצלחתי" סיפר וינגרטן, מייסד ומנכ"ל החברה, בכנס פורום MIT ליזמות בנושא אפליקציות שמתקיים הערב. "חודש או חודש וחצי אחרי ההשקה פתאום קיבלנו לתיבת הדואר הכללית של החברה מאפל ותוך כמה ימים טסתי לקופרטינו ונפגשתי עם הצוות".

"כתוצאה מהפגישה אפל התחייבה שתעזור לקדם את פודיוקייט ואחרי זה עשתה כתבות ופרסומות במגזינים שקידמו את האפליקציה", שיתף וינגרטן את הקהל בקשר עם אפל שהביא בסופו של דבר לזכייה בתואר. וינגרטן תאר את הקשר שנוצר עם החברה כ"רומן ארוך".

אחד האתגרים העומדים בפני מפתחי אפליקציות הוא להצליח להתבלט בעולם בו כל יום יוצאות לשוק המוני אפליקציות חדשות. "רצוי לעשות כל מה שאפשר כדי לבנות באזז סבב החברה" המליץ וינגרטן.

כדי לקדם את פודיוקייט ליווה בלוג בנושאי תזונה את פיתוח האפליקציה. פרסום הבלוג התחיל כשנתיים לפני השקת האפליקציה, כך שביום השקתה היו כבר 150 אלף מבקרים בחודש בבלוג וקהילות פייסבוק וטוויטר פעילות. כמו כן, וינגרטן הדגיש את חשיבות העיצוב בעולם האפליקציות. לטענתו, עוד לפני שנכתבה שורת קוד אחת לאפליקציה כבר שני מעצבים הקדישו חודש של עבודה לעיצובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully