וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי הקוטג' יפגינו מול ביתה של עופרה שטראוס

עדי דברת-מזריץ

28.12.2011 / 9:11

הפעילים מתכוונים להפגין החל משבוע הבא ובמהלך חודש ינואר מול ביתה של יו"ר שטראוס, עופרה שטראוס, במחאה על מחירי מוצרי החברה. "חברת שטראוס ניסתה לאחז את עיני הציבור"

תנועת 'ישראל יקרה לנו', מיוזמי מחאת הקוטג', תקיים ביום שני הקרוב בשעה שבע בבוקר הפגנה מחוץ לביתה של יו"ר שטראוס עופרה שטראוס בשכונת צהלה בתל אביב. בהמשך מתכוונת הקבוצה למחות מול ביתה של עופרה שטראוס מדי שישי בצהרים במהלך חודש ינואר.

הקבוצה הפגינה כבר מול ביתה של שטראוס לפני חמישה חודשים אז הגיעו 15 אנשים עם אוהלים במטרה להעביר שם את השבת. להפתעת הפעילים, זמן קצר בלבד לאחר בואם יצאה אליהם שטראוס - ובין הצדדים התפתח דיאלוג שנמשך שש שעות ולאחריו פירקו הפעילים את האוהלים.

"חודש לאחר שחברת שטראוס ניסתה לאחז את עיני הציבור בעזרת פרורי הוזלות וכחצי שנה לאחר שעפרה שטראוס הבטיחה 'שינויים' - אנו מחדשים את ההפגנות מול ביתה של בעלת השליטה בקונצרן שטראוס גרופ", נמסר מהתנועה. "מתברר שהמבצעים היו רק תרגיל למשיכת זמן עד יעבור זעמו של הציבור. המסר שלנו לעפרה שטראוס הוא פשוט: חרם הקוטג' הסתיים מזמן אבל אל תמהרי להספיד את המחאה", הוסיפו בתגובה למבצעים של שטראוס על מוצרי החלב שמסתיימים בסוף השנה.

בתחילת החודש הודיעה שטראוס על הוזלת 36 מוצרים בשיעורים של 5%-10%. בתגובה טענו יוזמי מחאת הקוטג' ובכירים ברשתות השיווק כי לא מדובר בהוזלות משמעותיות, שכן חלק גדול ממוצרים אלה הינם איזוטריים שאינם מובילים במכירות.

בשבועות האחרונות התקיימו מספר הפגנות בהן נכחו עשרות אנשים מול בתיהם של מנכ"ל קבוצת שטראוס גדי לסין, מנכ"ל שטראוס ישראל ציון בלס וסמנכ"ל הכספים של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully