וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי זכה במכרז לבניית קניון באריאל

נמרוד בוסו

28.12.2011 / 10:43

הקניון, ששטחו על פי התכניות יהיה 11 אלף מ"ר, ייבנה בכניסה המערבית לעיר. רמי לוי בשותפות עם חברת מגה אור הגיש את ההצעה היחידה במכרז, כשמחיר המינימום היה 3.76 מיליון שקלים

איש העסקים רמי לוי זכה בשותפות עם חברת מגה אור, במכרז להקמת מרכז מסחרי ראשון באריאל. לוי ומגה אור זכו בקרקע ששיווק מינהל מקרקעי ישראל, בשטח של 7.3 דונמים, לאחר שהגישו הצעה בסך 7.3 מיליון שקל - כולל הוצאות פיתוח בסך 2.9 מיליון שקל (לא כולל מע"מ). ההצעה של לוי היתה היחידה במכרז, כשמחיר המינימום היה 3.76 מיליון שקל (כולל הוצאות פיתוח).

הקניון ייבנה בכניסה המערבית לעיר בכביש שדרות ירושלים. לפי התוכניות, שטחו הבנוי של הקניון יהיה כ-11 אלף מ"ר עיקרי להשכרה, שיתפרשו על פני שתי קומות. עוד מתוכננות בקומפלקס חמש קומות משרדים, וחנייה ל-600 כלי רכב.

מעיריית אריאל נמסר כי במשך חמש שנים ציפו בעיר לקבל את אישור שר הביטחון להקמת הקניון, וכי לאחר שניתן האישור לפני שלושה חודשים, יצא המינהל במכרז. "כולי תקווה כי בתוך 20 חודשים נגזור את הסרט", אמר ראש העירייה, רון נחמן. "הקניון יהיה ברמה כמו בכל עיר במרכז. מדובר בקניון היחיד בין פתח תקוה לרבת עמון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully