וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השביתה ברכבת ישראל נדחתה ליום רביעי

חיים ביאור ודניאל שמיל

30.12.2011 / 13:06

ביום שלישי תיערך פגישה בין שר התחבורה ויו"ר ההסתדרות, ואחריה יוחלט סופית האם תחל השביתה. תנועת הרכבות מתוכננת להיעצר לסירוגין - יום כן, יום לא

השביתה נדחתה: נקבעה פגישה בין שר התחבורה ישראל כץ ליו"ר ההסתדרות עופר עיני ביום שלישי בשעה 18:00, ובה יוחלט האם תחל שביתה ביום רביעי.

אתמול (חמישי) הודיעו עובדי רכבת ישראל כי ישבשו את תנועת הנוסעים החל מהשבוע הבא. העובדים הודיעו כי תנועת הרכבות תעצר החל מיום ראשון בחצות לסרוגין - ביום אחד תעצר התנועה כליל והתחנות יסגרו, וביום למחרת הן ייפתחו. הרכבת בתגובה פנתה לבית המשפט בבקשה להוציא צו מניעה לעובדים.

מההסתדרות נמסר כי ההחלטה לקיים את השביתה רק לסירוגין נועדה להפחית את הפגיעה בנוסעים. השביתה לא תתקיים בימים ראשון וחמישי על מנת להפחית את הפגיעה בחיילים ובנוסעים אחרים בסוף השבוע ובתחילתו.

החלטת ההסתדרות לשבש את תנועת הרכבות התקבלה לאחר שנכשל המשא ומתן שניהל יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, במשך חודש עם יו"ר דירקטוריון הרכבת, אורי יוגב. זאת, במטרה למצוא פתרון למחלוקת בעניין החלטתה של הנהלת הרכבת להפריט את עבודת התחזוקה של הקרונות החדשים ולהעבירה לידי חברת בומברדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully