וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דב למחזיקי האג"ח: "מוכן לחתום על הסדר החוב"

מיכאל רוכוורגר

1.1.2012 / 9:21

באמצעות עורך דינו יוסי אברהם שלח אילן בן דב מכתב לנציגי מחזיקי האג"ח של טאו והודיע כי הוא מוכן לחתום על ההסכמות שהושגו בינם לבין נציגי החברה. ההסכם דורש אישור בנק לאומי

לאחר משא ומתן מרתוני שנמשך במהלך סוף השבוע מסתמן הסדר בין אילן בן דב לבעלי האג"ח של חברת טאו . בן דב, באמצעות עורך דינו יוסי אברהם, שלח מכתב לנציגות בעלי האג"ח לסדרות ב' וג' של חברת טאו תשואות שבשליטתו בו נתן הסכמתו העקרונית לסעיפי ההבנות המסחריים, שהושגו לפני מספר שבועות בין הנהלת החברה לנציגות.

ההבנות הושגו בין הנהלת טאו, בראשות המנכ"ל יוסי ארד והיו"ר שלמה נס, לבין ראשי הנציגות: אדוארד קלר, יורם טרובוביץ', נציג כלל ביטוח ועורכי הדין: ליפא מאיר, אמיר ברטוב, אלון בנימיני ורענן קליר.

ההבנות עליהן חתם בן דב עדיין כפופות לאישור הנושים המובטחים של טאו, העיקרי שבהם הוא בנק לאומי לו חייבת טאו כ-150 מיליון שקל. כנגד חוב זה מחזיק לאומי בערבויות אישיות של בן דב וביטחונות בשווי הגבוה מ-150 מיליון שקל.

במסגרת ההסדר בין הנציגות לחברה, חוב של 300 מיליון שקל לבעלי האג"ח ייפרס על פני תקופה ארוכה. בן דב יזרים לטאו כ-30 מילין שקל, וימיר את אג"ח ב', בשווי של כ-100 מיליון שקל, למניות טאו. אחרי ההסדר יחזיק בן דב ב-85% מטאו, ובעלי האג"ח יקבלו באופן מיידי 20 מיליון שקל ושעבודים על כ-20% ממניות סאני אלקטרוניקה, החברה האם של פרטנר וסקיילקס. מניות אלו יועברו לטרובוביץ' על ידי בן דב, כך שלאחר ההסדר טאו בתחזיק ב-27% מסאני.

בעקבות ההבנות שהושגו בין בן דב לנציגות נדחתה אסיפת בעלי האג"ח שהיתה אמורה להתקיים היום בתל אביב. הדחייה נעשתה על מנת לאפשר לטאו לסיים במהירות את המשא ומתן מול בנק לאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully