וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכדו של יצחק תשובה בן ה-23 ימונה לדירקטור

אורן פרוינד

1.1.2012 / 10:55

קידום מהיר. שיר אלרואי, נכדו של איש העסקים יצחק תשובה המועסק כיום ככלכלן בקבוצת דלק ימונה לדירקטור בחברת כהן פתוח בגיל 23 בלבד. "יש לי את הכישורים הדרושים"

שיר אלרואי, נכדו של איש העסקים יצחק תשובה ובנו של רוני אלרואי יו"ר קמן אחזקות , ימונה לדירקטור בחברת כהן פתוח כשהוא בן 23 בלבד. שיר הוא בוגר מינהל עסקים ממכללת נתניה, והוא מועסק כיום ככלכלן בקבוצת דלק עם משכרות חודשית של 8,500 שקל.

אלרואי, ששימש כמנהל שיווק בפרמהסין וכמנהל נכסים בברקה אור החזקות בעבר, ציין כי "יש לי את הכישורים הדרושים והיכולת להקדיש את הזמן הראוי לשם ביצוע תפקיד של דירקטור בחברה ולא מוטלת עליי מגבלה בדין לעשות כן, בשים לב, לצרכיה המיוחדים של החברה וגודלה".

שיר אלרואי הוא לא היחידי שהועסק אצל תשובה ממשפחת אלרואי. אביו, רוני אלרואי, הועסק בעבר בדלק עד שפרש לשם הקמת קמן החזקות. כרמית, אשתו של רוני אלרואי ובתו של תשובה, תמונה בקרוב ליו"ר דלק ישראל , המרכזת את פעילות תחנות הדלק של הקבוצה בישראל.

כהן פתוח נשלטת על ידי גדעון תדמור (6.3%) - האחראי על תחום האנרגיה בקבוצת דלק, אמו חנה תדמור (18.8%), דודו דוד כהן (19.2%), ובת-דודו רונה ארליצקי (6.7%). החברה מחזיקה ב-50% מהשותף הכללי של שותפות חיפושי הגז והנפט אבנר , כאשר החצי השני מוחזק על ידי דלק אנרגיה . כתוצאה מהשלמת הרכישה, תחל דלק לאחד חשבונאית את אבנר בדו"חותיה, עקב אחזקתה של מעל ל-51%, ובשל כך, תרשום בדו"חותיה את רווח חשבונאי "על הנייר" של 2.9-2.4 מיליארד שקל.

בתחילת החודש הודיעה קבוצת דלק כי חתמה על הסכם לרכישת מלוא החזקותיהן של משפחות כהן ותדמור בכהן פיתוח ומבני תעשייה, המהוות כ-52% מהון מניות של החברה בתמורה ל-275 מיליון שקל, המשקפים מחיר של 80.46 שקל למניה. במועד השלמת העסקה יקבלו המוכרים תשלום של 200 מיליון שקל, והשאר ישולם במועדי מימוש האופציות. הצעת מחיר זו שיקפה שווי של כ-540 מיליון שקל לכהן פתוח, הגבוה ב-50% ממחירה בשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully