וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמפל: "ב-2014 - דיווידנד של 20 מיליון"

ליאור זנו

1.1.2012 / 13:51

באסיפת בעלי ארגרות החוב של אמפל הדנה בבקשת החברה לדחיית פירעון של שנתיים, אמרה סמנכ"לית הכספים של החברה, אירית אילוז, כי תוך כמה חודשים EMG תחזור למהלך עסקים תקין

אסיפת בעלי איגרות החוב של אמפל משלוש סדרות מתקיימת בשעה זו בתל אביב. זאת, לבקשת החברה שמעוניינת בדחייה של שנתיים בפירעון הקרן. היקף חובות אמפל לבעלי האג"ח עומד על 950 מיליון שקל.

בעל השליטה יוסי מימן לא הגיע לאסיפה, ובמקומו מציגה סמנכ"לית הכספים של החברה, אירית אילוז, את הבקשה למחזיקים. "אנחנו מתכוונים לשלם את הריבית. אם יתאפשר נחזור ללוח הסילוקין הקרוב", אמרה.

אז למה מצפים באמפל תוך שנתיים? מסתבר שבחברה אופטימיים מאוד. לפי אילוז, "תוך כמה חודשים EMG תחזור למהלך עסקים תקין, וב-2014 נוכל להתחיל לקבל דיווידנד של כ-20 מיליון דולר בשנה".

בשבועות האחרונים ספגו אילוז ומימן ביקורת על המשכורות הגבוהות שמשכו מהחברה. אילוז אמרה כי החברה פועלת כבר היום לצמצום ההוצאות, אך לא אמרה אם משכורות הבכירים יחתכו.

מחזיקי האג"ח של אמפל הגיעו חדורי רוח קרב. אחד מהם אמר "אני לא רואה שום סיבה לתת לכם הארכה ולא ללכת לפירעון מיידי באופן רציונלי, אלא אם בעל השליטה מבטיח לנו ערבות אישית".

אילוז הסבירה כי בקופה 60 מיליון דולר - 30 מיליון דולר מתוכם ילכו לפירעון הריביות בשנתיים הקרובות, 20 מיליון דולר יצרכו להיות מוחזרים לבנק תמורת שעבודים, ו-10 מיליון הדולר האחרונים לא הוסברו על ידי החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully