וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא חדש להתאחדות התעשיינים: צביקה אורן יחליף את ברוש

אורה קורן

1.1.2012 / 22:59

הבחירות להתאחדות נערכו לאחר שהנשיא היוצא, שרגא ברוש סיים שתי קדנציות כהונה כולל הארכה של שנה

צביקה אורן נבחר הערב לנשיא התאחדות התעשיינים, כך נמסר מההתאחדות. אורן גבר על דוד ארצי, שהתמודד מולו. בשבועות האחרונים עשו גורמים שונים מאמצים לפסול את ארצי מלהתמודד בבחירות.

הבחירות להתאחדות נערכו לאחר שהנשיא היוצא, שרגא ברוש סיים שתי קדנציות כהונה כולל הארכה של שנה. עתה נישאות העיניים לשאלת מעמדו בלשכת התיאום של הארגונים הכלכליים. נהוג שבראש לשכת התיאום עומד נשיא התאחדות התעשיינים, אולם בהתאחדות ובלשכת התיאום ממתינים לראות, אם אורן יסכים לאפשר לברוש להמשיך בכהונתו.

אורן שימש כקצין חימוש ראשי בצה"ל. הוא בעל תואר ראשון בהנדסת מכונות מטעם הטכניון בחיפה, ובעל תואר שני במדעי המדינה מטעם אוניברסיטת חיפה. לאחר שחרורו הקים את עמית תעשיות הפועלת בעיקר באזור הנגב. בשנים האחרונות משמש כחבר נשיאות התאחדות התעשיינים ועמד בראש הוועדה למפעלים קטנים ובינוניים ובראש וועדת העבודה.

אורן אמר, כי לתעשיינים מחכה שנה לא קלה, אולם "בכוחות משותפים נשרוד אותה ואף נתקדם". לדבריו, ממשלת ישראל חייבת להכיר בתעשייה הישראלית כקטר החשוב והמוביל של המשק. "אני משוכנע שעל אף השנה הלא פשוטה שצפויה לנו, התעשייה בישראל תגדל ותתפתח".

דוד ארצי בירך את הנשיא הנבחר ואמר, כי ימשיך לפעול למען התעשיה בישראל כתעשיין וכחבר נשיאות התאחדות התעשיינים. שרגא ברוש אמר, כי "כלכלה וחברה הולכים ביחד. התעשייה צריכה להיות רלוונטית לשיח הציבורי ולשמור על יכולת ההשפעה שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully