וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק הגיש תלונה נגד לבייב: "רימה אותי"

שני מזרחי

4.1.2012 / 14:05

לפי התלונה שהגיש ארקדי גאידמק נגד לב לבייב במשרדי יאח"ה, העלים ממנו לבייב רווחים של מיליארדי דולרים בעת שהיו שותפים בעסקי היהלומים באנגולה

האוליגרך, ארקדי גאידמק, הגיע היום (ד') למשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) והגיש תלונה רשמית נגד לב לבייב בגין מרמה. לדבריו, "בשנת 1999, אנוכי, גאידמק, בשיתוף עם רשויות מדינת אנגולה, הקמתי שיטה חדשה לייצוא יהלומים מאנגולה", גיאדמק מוסיף כי לבייב שאמור היה לנהל את חלקו רימה אותו והסתיר ממנו רווח של מליארדי דולרים ביחד עם שותפו, ברל לזר.

"מרגע שהמבנה המסחרי לייצוא יהלומים הוקם, הזמנתי את לבייב לנהל את חלקי במבנה המסחרי הנ"ל, במסגרת הסכמים בכתב ובעל פה הכוללים חלוקה שווה של הרווחים", כתב גאידמק בתלונתו והוסיף: "לבייב, ביחד עם שותפו, ברל לזר, המכונה 'הרב הראשי של רוסיה', בזדון, הסתירו את דבר קיומו של החוזה הכתוב".

לאחר מכן, לדברי גאידמק, השתמשו לבייב ולזר במרמה, בהשלכות הרדיפה הפוליטית נגדו בצרפת ו"כן ארגנו מסע השמצות כנגדי בתקשורת, כמו-כן גינויים שקריים כנגדי מול רשויות מדינות שונות בעולם", והכל לדבריו, במטרה ליטול במרמה את רווחיו המשמעותיים, שהצטברו במשך 12 שנים בסכום של מיליארדי דולרים, בעסקים שונים הקשורים ביישויות אנגוליות.

יתרה מכך, לדברי גאידמק: "לבייב, כשהוא פועל בשיטות של עדות תחת שבועה, מרמה וסחיטה כנגדי, ניסה להימנע ממשפט שנקבע בבית הדין הגבוה בלונדון, משפט שנקבע בעקבות תביעה שהגשתי נגדו במטרה להגן על זכויותיי".

בסיום תלונתו, כותב גאידמק כי מעשיו של לבייב יכולים להיחשב פליילים ולכן הגיש נגדו תלונה פלילית.

דוברת קבוצת לבייב מסרה בתגובה כי, "ככל הנראה, גאידמק אינו בוחל בכל אקט הזוי ותיאטרלי על מנת ליצור מצג בפני נושיו הרבים כי הוא פועל כדי לקדם, כביכול, תביעה בת תוקף כנגד מר לבייב. בנסיבות אלו אין גאידמק ראוי לכל תגובה רצינית. אדרבא, יוסיף וינקוט בכל הצעדים הללו אשר אין בהם אלא כדי לבזות אותו עצמו ולהעמידו באור נלעג ומגוחך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully