וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראוס תפטר עשרות עובדים במחלקת השיווק

עדי דברת-מזריץ

5.1.2012 / 9:34

בימים האחרונים פיטרה שטראוס 10 עובדים ממחלקת השיוווק ופיטורים נוספים צפויים בקרוב. שטראוס: "מטה השיווק מתייעל בהתאם לרוח התקופה"

אחרי תנובה גם שטראוס מפטרת עשרות עובדים: בימים האחרונים פיטרה שטראוס 10 עובדים בדרגות ביניים ממחלקת השיווק ובהמשך תפטר אנשים נוספים. מדובר בעיקר עובדים שגויסו במיוחד מחברות אחרות או עובדים שנמצאים בחברה זמן קצר.

משטראוס נמסר כי "לאור השינויים האחרונים שחלו בסביבה החיצונית, לצד אסטרטגיית החברה וצרכיה המשתנים, מטה השיווק של שטראוס ישראל מתייעל בימים אלה, ועובר התאמות מסויימות ושינוים נקודתיים, בהתאם לרוח התקופה".

בימים אלה מופנית מחאת יוקר המחיה בתחום המזון נגד חברת שטראוס. חברי "ישראל יקרה לנו" ויוזמי מחאת הקוטג' קיימו כבר מספר הפגנות בשבועות האחרונים: הפגנה מול ביתה של יו"ר שטראוס עופרה שטראוס ביום שני האחרון, שתי הפגנות מול ביתו של מנכ"ל קבוצת שטראוס גדי לסין, הפגנה מול ביתו של מנכ"ל שטראוס ישראל ציון בלס ומול ביתו של סמנכ"ל הכספים שחר פלורנץ .

ההפגנות, הינן בהמשך להורדת מחירים שבצעה שטראוס לפני כחודש על 35 מוצרים בשיעור של 10%-5%. תנועת "ישראל יקרה לנו" ויוזמי מחאת הקוטג' טענו שמדובר בהוזלות לא משמעותיות על מוצרים איזוטריים.

  • עוד באותו נושא:
  • שטראוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully