וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.די.בי מבקשת למכור 40% מכלל תעשיות ל-viola

ואדים סבידרסקי

5.1.2012 / 12:56

המשא ומתן עם משפחת לבנת נפסק בהסכמת שני הצדדים. העסקה מעניקה שווי של 3.8 מיליארד שקל לכלל תעשיות ומשקפת פרמיה של כ-34% על מחירה כיום בשוק

קבוצת אי.די.בי שבשליטת נוחי דנקנר, הודיעה היום כי היא מנהלת משא ומתן עם קבוצת רוכשים בהובלת קבוצת Viola בעניין מכירת 40% מהחזקותיה בזרוע התעשייתית שלה - כלל תעשיות . העסקה מעניקה שווי של 3.8 מיליארד שקל לכלל תעשיות ומשקפת פרמיה של כ-34% על מחירה כיום בשוק.

המשא ומתן אשר התנהל מול משפחת לבנת, עליו דיווחה החברה בסוף חודש דצמבר 2011, הופסק בהסכמת הצדדים. עוד מציינים באי.די.בי כי התחייבו בפני Viola כי לא יקיימו במקביל מגעים למכירת מניות כלל תעשיות במשך כשבועיים.

ויולה פרייבט אקוויטי הינה חלק מקבוצת ויולה, המנהלת קרוב ל-2 מיליארד דולר ומתמחה בהזדמנויות השקעה בחברות מבוססות טכנולוגיה בישראל. קרן ויולה מתמקדת בחברות בשלות - פרטיות או ציבוריות - בתחומי הטכנולוגיה וכן בחברות הפועלות בענפים אחרים ונמצאות בשלבי צמיחה ובעלות פעילות גלובלית.

על פי רוב, רוכשת הקרן רוכשת משמעותיות בחברות, בין שבדרך של הקצאת מניות ובין שבדרך של רכישת אחזקות של בעלי מניות קיימים במטרה להוביל ולתרום להתפתחותן ולצמיחתן. הקרן הוקמה בשנת 2008 ומנוהלת על ידי ארבעה שותפים: הראל בית-און, אסנת רונן, יונתן קולבר וסמי תותח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully