וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גניבת האשראי: תביעה ייצוגית בסך 13.86 מיליארד

5.1.2012 / 16:00

אחרי שקבוצת האקרים סעודים חשפו באינטרנט פרטי אשראי של כ-15 אלף לקוחות חברות האשראי הגיש לקוח של כאל תביעה ייצוגית נגד החברות. "התרשלו בשמירה על מאגרי המידע"

ביום שני השבוע אישרו בבנק ישראל כי כרטיסי האשראי של כ-15 אלף לקוחות ישראכרט, לאומי קארד וכאל. נחשפו ברחבי האינטרנט זאת לאחר שקבוצת האקרים סעודיים פרצה לאתרי אינטרנט.

היום (ה') הוגשה תביעה ייצוגית ראשונה בסך 13.86 מיליארד שקל נגד חברת כרטיסי האשראי כאל ונגד חברת דובל מחשבים ואינטרנט וחברת הסליקה איזיפיימנט, בגין פגיעה בפרטיותו של התובע.

התובע, זאב גולדברג, לקוח בכאל, מבסס את תביעתו על הפרסומים בתקשורת כי מאגר המידע של כאל נפרץ "בשיטות מיושנות ולא מתחוכמות, ומידע אישי פרטי ביותר נחשף לעולם כולו במדינת אויב". גולדבר מוסיף וטוען כי דובל מחשבים ואינטרנט ואיזיפיימנט התרשלו בשמירה על מאגרי המידע שברשותן בהתבסס על כתבות שהופיע בתקשורת בהם מתראיין מנהל דובל, קורן תרשיש.

לטענת התובע, הנזק האישי שנגרם לו בגין הפגיעה בפרטיותו נאמד בסך של 770 שקל, ואת הנזק שנגרם לכלל קבוצת התובעים הייצוגיים הוא אומד ב-13.86 מיליארד שקל. התובע מיוצג בידי עו"ד מאיר סחיווסחורדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully