וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימן תובע את המומחה שטען כי בישל ראיות נגד נוביק

אבי בר-אלי

10.1.2012 / 14:49

ד"ר נמרוד נוביק טען כי יוסי מימן "תיקן" את קלטת השימוע לפני פיטורין שנערכה לו בספטמבר 45 פעמים. מימן הגיש תביעה בסכום של 3 מיליון שקל נגד המומחה שכתב את חוות הדעת

ההתכתשות המשפטית בין איש העסקים יוסי מימן לבין יד ימינו ב-21 השנים האחרונות, ד"ר נמרוד נוביק, ממשיכה לנפק כותרות. מימן הגיש היום לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה תביעה בסך 3 מיליון שקל נגד דניאל הרפז - המומחה שעל סמך חוות דעתו טען נוביק לפני כשבועיים כי מימן "בישל" לכאורה ראיות נגדו.

מדובר בקלטת השימוע לפני פיטורים שנערך בחודש ספטמבר לנוביק - ושלטענתו, "תוקנה" 45 פעמים תוך השמטת ציטוטים שבהם הכיר לכאורה מימן בהתחייבותו האישית והישירה לשכרו של נוביק.

ואולם לטענת באי כוחו של מימן, חוות הדעת נערכה "ברשלנות פושעת" כלשונם, והקלטת הינה אותנטית לחלוטין. זאת בהסתמך על שתי חוות דעת שצירפו לכתב התביעה, פרי עטם של סנ"צ בדימוס סימה שגב-גלעד, לשעבר ראש מעבדת הקול הארצית של המז"פ וחוות דעת של מומחה לשחזור מחשבים חקירתי, יואב זילברשטיין. אלה טענו כי בקלטת לא בוצעה כל התערבות - וכי חוות הדעת המקורית לקתה במקצועיותה.

מימן נתבע על ידי נוביק על סך כ-30 מיליון שקל, בשל הבטחות לכאורה למענקים ובונוסים על מימוש פרויקטים שניהלה קבוצת מרחב שבבעלות מימן בעשור האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully