וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: אפל הודיעה על רכישת אנוביט

גיא גרימלנד

11.1.2012 / 8:18

דובר אפל, סטיב דאולינג, אישר לראשונה כי אפל תרכוש את אנוביט הישראלית. לפני כחודש הודיעו מנהלי אנוביט לעובדים על העסקה אך אסרו על העובדים לדבר עליה עם התקשורת

אפל סירבה עד עתה באופן עקבי להודות ברכישת חברת הסטארט-אפ הישראלית אנוביט, אבל הלילה הצליחו כתבי בלומברג לקבל אישור רשמי לכך. כתבי סוכנות הידיעות בלומברג אדם סטריאנו ושושנה סלומון פירסמו כי דובר אפל אישר בפניהם את דבר הרכישה, מה שמאשר את הדיווח מלפני חודש בערך על האקזיט.

לפני כחודש בערך הודיעו יזמי אנוביט ומנהליה לכל העובדים על המעבר לאפל, אך קשר השתיקה סביב הרכישה נמשך. היזמים לא מגיבים לטלפונים ועל העובדים נאסר לדבר עם התקשורת על הרכישה. כך שלמעשה הדיווח של בלומברג הוא אישור ראשון לאקזיט של אנוביט.

דובר אפל אמר בשיחה עם כתבי בלומברג מקופרטינו כי הרכישה בוצעה אבל הוא סירב להרחיב. "אפל רוכשת חברות טכנולוגיה קטנות מעת לעת אבל אנחנו לא נוהגים לדבר על המטרות או התכניות שלנו", סיפר סטיב דאולינג, דובר החברה.

על פי בלומברג, הרכישה צפויה לחזק את אפל בתחום זכרונות פלאש לאייפד ולאייפון. אפל היא הקניינית הגדולה ביותר של זכרונות NAND. כך למשל, 23% מרכישת זכרונות פלאש NAND ברבעון האחרון היו של אפל.

אפל משתמשת בזכרון הבזק NAND במוצריה מאז 2005, אז החלה למכור את האייפוד נאנו. היא המשיכה להרחיב את השימוש שלה בזיכרון הבזק עם המקבוק אייר שעושה שימוש אך ורק בזיכרון הבזק, עם טאבלט האייפד, ועם אפשרויות SSD בקו לפטופי המקבוק פרו שלה.

רכישת אנוביט תפתור מספר נושאים עבור אפל. היא חוסכת לחברה את התלות ביצרניות רכיבי זיכרון הבזק חיצוניות כמו סמסונג ואינטל , המובילות את שוק ייצור זכרון ההבזק NAND. שימוש בטכנולוגיית הבקרה של אנוביט - מעין קוד תיקון שגיאות (ECC) - יאפשר לאפל לבחור את מלאי שבבי ה-NAND הזול ביותר הזמין למוצריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully