וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגשת מועמדות לתפקיד מנכ"ל לאומי - עד יום שני

סיון איזסקו

11.1.2012 / 14:20

יום שני הקרוב הוא היום האחרון בו ניתן יהיה להגיש מועמדות להחלפת גליה מאור בניהול בנק לאומי. רוני חזקיהו הנחשב לאחד המועמדים המובילים עדיין לא הגיש את מועמדותו

בנק לאומי הודיע היום כי מועמדים הרואים בעצמם ראויים לכהן כמנכ?ל הבנק יכולים להגיש את מועמדותם עד יום שני הקרוב, 16 בינואר 2012. ל-TheMarker נודע כי על אף שחלפו תשעה ימים מאז שהוקמה ועדת האיתור, רוני חזקיהו המפקח לשעבר על הבנקים הנחשב לאחד המועמדים הבולטים לתפקיד מנכ"ל הבנק, טרם הגיש באופן פורמלי את מועמדותו לתפקיד.

ועדת האיתור מורכבת מהיו"ר דוד ברודט וארבעה דירקטורים נוספים של הבנק: פרופ' גבריאלה שלו, פרופ' אפרים צדקה, גב' ציפי גל-ים ומר דורון כהן. לאחר שלב הגשת המועמדויות תתחיל הוועדה לזמן אליה את המועמדים לראיונות אישיים, זאת במטרה לגבש המלצות סופיות ולהגישן להחלטת דירקטוריון הבנק עד למחצית חודש פברואר 2012. כמו כן, ועדת האיתור הודיעה כי במידת הצורך היא תפנה ביוזמתה לאנשים שלדעתה ראויים להתמודד על תפקיד מנכ"ל הבנק.

דוד ברודט מסר עם הקמת הוועדה כי "הוועדה תהיה פתוחה וקשובה לכל פנייה של כל אדם הרואה בעצמו מועמד מתאים לתפקיד, ותתייחס לכל פנייה באופן זהה ושווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully