וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט:יום שלישי רצוף של ירידות שערים על רקע חששות בטחוניים; ג'ונסון אנד ג'ונסון עולה ב-2.1%

רן דוידוב

22.5.2002 / 17:00

בוסטון סיינטיפיק נחלשת ב-1.2%; גאפ נופלת ב-13% בעקבות התפטרותו המפתיעה של מנכ"ל החברה; סיטיגרופ, שתרכוש בנק מקליפורניה ב- 5.9 מיליארד דולר יורדת ב-1.1%



שוק המניות האמריקאי רושם ירידות שערים קלות זה היום השלישי ברציפות על רקע החששות מפני מתקפת טרור בתחומי ארה"ב והמתח הגואה בגבול פקיסטן-הודו שמאפילים על העניין במניות.



הדולר האמריקאי רושם ירידות שערים כנגד היורו והפרנק השווייצי, אך מתקן קלות כנגד הין לאחר שנפל לשפל של חמישה חודשים כנגד המטבע היפאני. הבנק המרכזי של יפאן התערב במסחר במטבע חוץ ורכש דולרים כדי לבלום את העלייה המתמשכת בשער הין.



מניית יצרנית האופנה גאפ (סימול GPS) נופלת ב-13%. אתמול הודיע מנכ"ל החברה הוותיק מילארד דרקסלר במפתיע על התפטרותו. גאפ סובלת משנתיים רצופות של ירידה במכירות בחנויות הרשת. בעקבות ההודעה הוריד מריל לינץ' הוריד את דירוג המניה לטווח הבינוני מ"קנייה חזקה" ל"נייטרלי".



מניית בנק גולדן בנקורפ (סימול GSB) שנרכש בידי ענקית הבנקאות סיטיגרופ תמורת 5.8 מיליארד דולר, מזנקת ב-8%. העסקה שתתבצע במזומן ובמניות מעריכה את שווי הבנק בפרמיה של קרוב ל-10% על מחיר השוק. מניית סיטיגרופ, שהיא אחד מרכיבי מדד הדאו ג'ונס, יורדת ב-1.1%.



מניית דאו ג'ונס נוספת, ג'ונסון אנד ג'ונסון , עולה ב-2.1% לאחר שמפתחת המוצרים הרפואיים מסרה שנתונים ראשוניים מהניסויים שנערכו בארה"ב בסטנטים מצופי תרופות גילו ש-2% בלבד מן החולים שטופלו בעזרת המתקן סבלו מאטימה חוזרת של עורקי הלב. ג'ונסון אנד ג'ונסון, המשווקת כבר את הסטנטים המצופים באירופה, מקווה שהנתונים יפתחו בפניה את השוק האמריקאי ויגדילו את הובלתה על קבוצה של חברות מתחרות, בהן - בוסטון סיינטיפיק , שמנייתה יורדת ב-1.2%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully