וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הסדר חוב? בוטלה אסיפת בעלי אג"ח בטאו

ואדים סבידרסקי

13.1.2012 / 14:34

בשל "התקדמות משמעותית במשא ומתן" בוטלה האסיפה שתוכננה ליום ראשון. הנאמן של מחזיקי אגרות חוב שלח את הודעת הביטול לאחר דחייה של כשבועיים במועד האסיפה

הנאמן של מחזיקי אגרות חוב של טאו, שבשליטת אילן בן דב, שלח היום מכתב לבעלי סדרות ג' של החברה ובו הודעה על ביטול כינוסה של אסיפת מחזיקי אג"ח אשר נקבעה ליום ראשון הקרוב, לאחר דחייה של כשבועיים. הסיבה - "התקדמות משמעותית במשא ומתן, אשר פרטיה ידווחו בהמשך".

בעלי אג"ח סדרות ב' וג' זומנו להצבעה בנוגע להחלטה להעמיד לפירעון מיידי את מלוא חוב החברה כלפיהם. כמו כן, נתבקשו בעלי החוב לדון בנקיטת הליכים משפטיים להגנתם, וליישום ההחלטה להעמדת אג"ח לפירעון מיידי לרבות הגשת לפירוק החברה.

האסיפה נדחתה בפעם הראשונה לאחר משא ומתן מרתוני, ובו הסתמן הסדר חוב בין בן דב לבעלי האג"ח של חברת טאו. באותה העת שלח בן דב מכתב לנציגות בעלי האג"ח בו נתן הסכמתו העקרונית לסעיפי ההבנות המסחריים שהושגו בדצמבר האחרון בין הנהלת החברה לנציגות. הדחייה נעשתה על מנת לאפשר לטאו לסיים במהירות את המשא ומתן מול בנק לאומי - הנושה המובטח העיקרי של החברה.

במסגרת גרסת הסדר המקורי בין הנציגות לחברה, חוב של 300 מיליון שקל לבעלי האג"ח ייפרס על פני תקופה ארוכה. בן דב יזרים לטאו כ-30 מיליון שקל, וימיר את אג"ח ב', בשווי של כ-100 מיליון שקל, למניות טאו. אחרי ההסדר יחזיק בן דב ב-85% מטאו, ובעלי האג"ח יקבלו באופן מיידי 20 מיליון שקל ושעבודים על כ-20% ממניות סאני אלקטרוניקה, החברה האם של פרטנר וסקיילקס. מניות אלו יועברו לטרובוביץ' על ידי בן דב, כך שלאחר ההסדר טאו בתחזיק ב-27% מסאני. אומנם, תנאי ההסדר המוצע המקורי לא הספיק כדי לרצות את בעלי אג"ח סדרות ב' ו-ג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully